Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@20:33:11 GMT

گفتگوی مادرو بارئیس جمهورمنتخب ایران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۹۸۷۲

گفتگوی مادرو بارئیس جمهورمنتخب ایران

رئیس جمهور ونزوئلا در پیامی توئیتری از رایزنی با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران خبر داد. ناطقان:  رئیس جمهور ونزوئلا در پیامی توئیتری از تماس تلفنی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.


بر اساس این گزارش، «نیکلاس مادورو» در صفحه توئیتر خود نوشت: با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفتگو کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما توافق کردیم که پیوندهای برادری و همکاری برای پیشبرد مبارزه مشترک علیه ستیزه جویی های امپریالیستی ضد ملت‌هایمان را تقویت کنیم.

این در حالی است که رئیس جمهور ونزوئلا پیش از این با انتشار پیامی در توئیتر پیروزی سید ابراهیم رئیسی در رقابت‌های ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا با انتشار پیامی در توئیتر در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران و تبریک به سید ابراهیم رئیسی، نوشت: من به ملت ایران و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تازه انتخاب شده جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم. ما با ادامه اتحاد میان خود، کار برای صلح و تقویت روابط، رابطه برادرانه خود را ادامه می‌دهیم.

منبع: مهر برچسب ها: ایران ، منتخب ، ناطقان ، رئیسی ، پیام ، مادرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران منتخب ناطقان رئیسی پیام مادرو رئیس جمهور ونزوئلا سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کد خبر 6080151

دیگر خبرها

  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • هشدار صریح رئیسی به اسرائیل
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • گفتگوی رئیسی با امیر قطر: اقدام علیه ایران پاسخ سهمگین دارد