Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، غفران نیا رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان زنجان بابیان اینکه مجموعه انتظامی دادگستری به جرایم نیرو‌های مسلح از صفر تا ۱۰۰ رسیدگی می‌کند،گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و این خدمت مایه افتخار برای ما است.

او با اشاره به اینکه برای حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح این مجموعه فعال است تا مجازات منجر به سرافکندگی نشود چرا که این افراد بازگشت به نظام دارند، افزود: متخلف باید تنبیه شود، اما نباید به نحوی باشد که ضمن تنبیه به آگاهی و درک بیشتر منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غفران نیا ادامه داد: بحث‌های پیشگیری برای نیرو‌های ارتش، سپاه، نیرو‌های دفاعی مورد توجه است و با برپایی کلاس‌های پیوسته قانون به افراد توضیح داده شود.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان زنجان  با بیان اینکه آمار جرایم نیرو‌های مسلح طی سال‌های اخیر در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: جرایم ویژه نیرو‌های نظامی از جمله فرار از خدمت، ترک پست، لغو دستور می‌باشد و جرایم عام نیرو‌های مسلح در حین خدمت نیز رسیدگی می‌شود.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح شامل سپاه، بسیج، ارتش، نیرو‌های انتظامی، سربازان، کارکنان اطلاعات و یگان حفاظت ادارات می‌شود، افزود: تمام تلاش ما پیش‌بینی جرایم جایگزین حبس بوده و خوشبختانه جمعیت زندانیان نیرو‌های مسلح بسیار کم است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح دادگستری زنجان نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح در استان زنجان صبح چهارشنبه همزمان با روز ارتش با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد. 

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در زنجان