Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال استقلال در حالی میزبان گل گهر است که دو تیم با ۴۰ و ۳۵ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و هر دو تیم کسب سهمیه آسیا را هدف قرار داده‌اند.

این بازی فارغ از جایگاه دو تیم در جدول و حساسیت‌های جدولی و حتی حضور قلعه نویی روی نیمکت گل گهر، فاکتورهای دیگری هم برای جذابیت و البته حساسیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله حضور تعداد پر شماری از استقلالی‌های سابق در این تیم.

آرمین سهرابیان مدافع سابق آبی‌ها به همراه فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، گادوین منشا، محسن کریمی، بهنام برزای و مرتضی تبریزی ۷ بازیکن سابق استقلال هستند که امروز در تیم گل گهر عضویت دارند و قطعاً آنها می‌توانند دارای انگیزه مضاعفی مقابل تیم سابق شان باشند؛ و این کار را برای شاگردان مجیدی دشوار می‌کند.

به این جمع می‌توان اضافه کرد امیر قلعه نویی را که مهم‌ترین نقش را در تیم گل گهر دارد. سرمربی امروز گل گهر که پر افتخار ترین مربی در همه ادوار لیگ برتر است، فردی است که استقلال تمام قهرمانی‌هایش در لیگ برتر را با او به دست آورده و از او همواره می‌توان به عنوان یک آلترناتیو برای سرمربیان وقت استقلال یاد کرد.

در بین استقلالی‌های سابق که در تیم گل گهر حضور دارند، بهنام برزای سابقه گل زدن با پیراهن همین تیم گل گهر را به آبی پوشان را دارد؛ و گادوین منشا به همراه مرتضی تبریزی نیز سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن تیم‌های دیگری به جز گل گهر را دارند.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر از ساعت ۲۱:۵۰ جمعه ۴ تیر به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت

حمید مطهری سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از حضور حسین عبدی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان حالا فدراسیون فوتبال دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان است.

در این رابطه مجید جلالی مدیر فنی تیم های ملی فوتبال که حالا در مرکز ملی فوتبال حضور مستمر دارد و بر تیم های ملی مختلف در تمام رده های سنی نظارت می کند در روزهای اخیر جلساتی با حمید مطهری داشت تا او را برای پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مجاب کند که مطهری این پیشنهاد را نپذیرفت.

جلالی و مطهری که از زمان تیم وحدت تهران ارتباط خوبی با هم دارند در کادر فنی تیم هایی مثل سایپا ، پیکان و نساجی همکار بودند و همین ارتباط نزدیک باعث شد تا جلالی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوان را به دستیار سابقش ارائه کند اما مطهری نپذیرفت و همچنان در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار خواهد بود.

با این جود حالا جلالی و فدراسیون فوتبال یک لیست از گزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تهیه کرده اند که بعد از تائید و مصوبه هیات رئیسه مذاکره با این گزینه‌ها پپیش خواهد رفت اما آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ گزینه ای حتی جدی هم نشده و همه چیز درباره انخاب جانشین عبدی در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان مهرماه برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران ندارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت