Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:55:19 GMT

تغییر ساعات کاری در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۹۹۸۹

تغییر ساعات کاری در آذربایجان‌غربی

ساعات کاری در آذربایجان‌غربی تغییرکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در نامه ای به ادارات و ارگان‌های دولتی و اعضای شورای اداری ساعات کاری جدید ادارات را برای کاهش مصرف برق و مدیریت انرژی در فصل تابستان اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در فصل تابستان و پیشگیری از هرگونه تبعات احتمالی افزایش مصرف در ساعات اوج بار و قطعی برق منازل مسکونی، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰ تا آخر تیرماه به شرح زیر است:

ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در استان از ساعت ۶/۳۰ صبح تا ۱۳/۳۰ از روز شنبه تا پنج‌شنبه ساعات کاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امدادرسانی بدون تغییر تعیین ساعات کاری بانک‌ها برعهده شورای سیاست‌گذاری بانک‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارمندان ادارات دولتی نهادهای دولتی ساعات کاری آذربایجان غربی ساعات کاری ادارات کارمندان اداری آذربایجان غربی ساعات کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی