Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان تقریباً ۲۵ ساله بود و همسرش که لباس‌هایی گرانقیمت و شیک بر تن داشت تقریباً همسن و سال خودش بود. در حالی که زوج جوان با هم بگومگو می‌کردند منشی دادگاه با گرفتن برگ ابلاغیه آنها را وارد اتاق قاضی کرد.

بعد از ورود، قاضی با عینک گردی برچشم رو به زن جوان کرد و گفت: دخترم من در یک بررسی اجمالی روی پرونده شما متوجه شدم علاقه خاصی به خرید لباس‌های مارک و گرانقیمت‌ داری و اختلاف شما با همسرتان نیز بر سر همین موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان گفت: بله این موضوع برای من خیلی مهمه جناب قاضی بذارید توضیح بدم تا شما هم به اهمیتش پی ببرید.

قاضی که کمی تعجب کرده بود گفت بگو گوش می‌کنم. میترا گفت: من دانشجوی طراحی لباس در دانشگاه سراسری بودم و آنقدر کارم خوب بود که توانستم به کمک یکی از استادانم در یک شرکت طراحی لباس مشهور کار پیدا کنم، آنجا بود که با سیامک آشنا شدم .او مسئول جذب مدل برای شرکت و بسیار خوشتیپ و خوش لباس است و این برای من خیلی مهم بود. دو ماهی که گذشت به خاطر وجه مشترک زیادی که با هم داشتیم تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم .الان حدود ۸ ماه است که با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنیم ،منتها به‌خاطر کارمان مجبوریم لباس‌های مارک دار و زیبا بخریم اما  نمی‌دانم چرا سیامک حدود ۳ ماه است که با این مسأله مشکل دارد و مدام به من می‌گوید خرید نکن.

سیامک دستش را به نشانه اعتراض بالا برد و گفت: بله من مخالف هستم که تو هر هفته لباس «برند »بخری چون به فکر آینده‌مان نیستی ،هر چی پول درمیارم باید به تو بدهم تا لباس بخری .جناب قاضی همسرم بقدری در خرید لباس افراط می‌کند که گاهی مجبورمی شوم از بابام یا دوستانم پول قرض کنم اما دیگر خسته شده‌ام من درآمد زیادی ندارم اما او متوجه این موضوع نیست و می‌گوید برایم مهم نیست از کجا پول می‌آوری فقط باید به من پول بدهی تا لباس بخرم. جناب قاضی من خسته شدم باور کنید همکارهای ما در شرکت هر روز یک مدل لباس نمی پوشند که ما می پوشیم .میترا مدام خودش را با دخترهای فامیل و دوستانش مقایسه می‌کند و این کارش به زندگی ما لطمه زده و دیگر خسته شده‌ام.

 میترا با عصبانیت گفت: تو که دیدی ما از چه خانواده‌ای هستیم ،برای ما لباس برند و مارک در اولویت است. این لباس‌های برند به ما اعتبار و شخصیت میده تو هم وظیفه‌ داری به‌عنوان شوهرم پول بدهی من لباس بخرم وگرنه من خودم از تو طلاق می‌گیرم.

قاضی با شنیدن این حرف‌ها با صدای بلند گفت: مگر شما کودک هستید که باهم لجبازی می کنید و دعوا راه می اندازید .شما هنوز بلد نیستید به هم احترام بگذارید و با گفت‌وگو و آرامش صحبت کنید.

بعد قاضی رو به سیامک کرد و گفت: مگر از روز اول این خانم رو ندیدی؟ سیامک گفت: جناب قاضی من فکر می‌کردم عشق و آرامش برای میترا مهم‌تر از لباس است اما اشتباه می‌کردم من زندگی و همسرم را دوست دارم اما رفتارش قابل تحمل نیست.

میترا گفت: آقای قاضی قرار بود سیامک مرا به سفر خارج از کشور ببرد و زندگی خوبی برایم بسازد ،در فامیل ما همه دخترها بعد از ازدواج یک سفر خارج از کشور رفته‌اند اما من نتوانستم بروم .حالا در حد همین خرید لباس هم نمی‌تواند خواسته مرا اجابت کند. اگر واقعاً تحمل این شرایط برایش سخت است باید مرا طلاق دهد و مهریه‌ام را هم بدهد.

منبع: الف

کلیدواژه: جناب قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402

صنعت تبلیغات روبه‌روز در حال گسترش است و به دلیل اثرات بسیار زیادی که بر فروش، افزایش آگاهی از برند و محصولات آن و همچین ایجاد مشتریان وفادار برای کسب‌وکارها دارد تا حد زیادی موردتوجه سازمان‌های مختلف قرار گرفته است. پلاتین از جمله آژانس‌های قدیمی و شناخته‌شده بازار تبلیغات کشور است که با جمع‌آوری یک تیم متخصص و حرفه‌ای و بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در این عرصه، توانسته نظر بسیاری از کسب‌وکارهای کشور را به خود جلب کند و نتایج بسیار خوبی را به‌ویژه در سال‌های اخیر برای این برندها رقم زده است.

در ادامه به سراغ رویداد سالانه این برند رفته و دستاوردهای پلاتین را در سال 1402 با هم مرور می‌کنیم. اگر هم می‌خواهید با این آژانس و خدماتی که ارائه می‌دهد بیشتر آشنا شوید، همین حالا وارد وب‌سایت آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین شوید.

پلاتین و نگاهی که در سال 1402 تغییر کرد

قبل از اینکه به سراغ دستاوردهای پلاتین در سال 1402 برویم، بهتر است ابتدا نگاهی به تغییرات این سازمان در سال گذشته داشته باشیم. این آژانس در ریبرندینگ خود، نتیجه‌گرایی را به‌عنوان ارزش اصلی سازمان انتخاب کرد. این انتخاب، تغییرات پیوسته‌ای را در پلاتین به همراه داشت که مهمترین آنها تغییر سیاست‌ها و فرآیندهای اجرایی این آژانس بود. پلاتین سه تغییر اساسی را در برنامه کار خود قرار داد؛ توسعه منابع انسانی و به‌کارگیری سرمایه انسانی متخصص و باتجربه، به‌روزرسانی متدولوژی‌های اجرایی و مطابق با استاندارد روز دنیا و به‌روزرسانی خدمات پلاتین در راستای خلق نتایج بیشتر.

با این تغییرات پلاتین از نظر داخلی توانست دستاوردهای مختلفی را تجربه کند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

به‌کارگیری تیمی حرفه‌ای، متخصص، هم‌سو و هم‌دل گسترش تیم پلاتین با اضافه شدن 50 نیروی متخصص جدید اضافه کردن متدهای جدید مدیریت فرآیند و پروژه و اجرایی کردن آنها تمرکز بر توسعه دانش تیم پلاتین و برگزاری دوره‌های آموزشی تیمی گسترش حوزه خدمات مشاوره کسب‌وکار همکاری با بیش از 50 نیروی فریلنس و مشاور تخصصی اضافه شدن 3 دپارتمان تخصصی به سازمان راه‌اندازی سیستم مدیریت دانش تخصصی بهینه‌سازی فرآیندهای اجرایی در پلاتین

پلاتین و کسب‌وکارهایی که با این برند همکاری کردند

هر تغییری با نتایج مختلفی همراه است. تغییرات ایجاد شده در پلاتین و تاکید این سازمان بر نتیجه‌گرایی بیشتر، دستاوردهای مختلفی را برای پلاتین به همراه داشت که تاثیر مستقیم و غیرمستقیم بر زندگی افراد مختلف داشته است و توانسته به کارفرمایان پلاتین برای رسیده به اهداف متعدد مانند افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش کسب‌وکار، تدوین استراتژی و هویت برند، توسعه کسب‌وکار و ... کمک کند. در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به دستاوردهای خارجی پلاتین در سال 1402 و با هم می‌بینیم که این آژانس با تغییراتی که ایجاد کرده توانسته به چه نتایجی دست پیدا کند.

همکاری با بیش از 50 برند مختلف در مدت یک سال در گستره خدمات متنوع برگزاری 12 کمپین تبلیغاتی موفق حضور در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو برگزاری 6 کمپین 360 موفق برای 3 برند مختلف 5 ساله شدن همکاری پلاتین با یک برند تدوین استراتژی و طراحی هویت 26 برند همکاری تجاری با 12 برند ارائه خدمات مشاوره توسعه کسب‌وکار به 3 برند 2 ساله شدن همکاری پلاتین با 2 برند پلاتین و نتایج

مهمترین سوال درباره دستاوردهای آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین در سال 1402 این است که پلاتین چه نتایجی را برای کارفرمایان و برندهایی که با آنها همکاری داشته رقم زده است، در ادامه به این نتایج نگاهی خواهیم داشت و به شما خواهیم گفت کارفرمایان پلاتین در سال 1402 چه دستاوردهایی را تجربه کرده‌اند. دقت داشته باشید که به دلیل محرمانه بودن اطلاعات از ذکر نام کارفرما خودداری شده است.

افزایش 17 درصدی فروش یکی از برندهای فعال در صنعت FMCG افزایش 12 درصدی نرخ تبدیل یکی از برندهای فعال در صنعت تولید و ریتیل بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی و اجرایی یکی از دپارتمان‌های یک برند فعال اضافه شدن 12 نمایندگی و طراحی ساختار مدل فرنچایز یکی از برندهای فعال در صنعت تولید و ریتیل زنجیره‌ای راه‌اندازی دپارتمان بازاریابی برای چند برند همکار راه افتادن 121 هزار رسانه خودانگیخته مردمی (مخاطب نسل Z) و واکنش مثبت مخاطبان در خلال یک کمپین 360 درجه تبلیغاتی برای یکی از کارفرمایان کسب مجموعا 16 میلیون نمایش محتوای بازنشر داده‌شده توسط اینفلوئنسرها در خلال یک کمپین دیجیتال برای یکی از کارفرمایان جمع‌آوری 66 هزار شماره تماس منحصربه‌فرد در خلال یک کمپین فروش‌محور برای یکی از کارفرمایان پلاتین و تجربیاتی که به دست آمد

یکی از مسائلی که در جشن سالانه پلاتین به آن توجه زیادی شد، درس‌آموخته‌ها بود، یعنی تجربیاتی که این سازمان در سال 1402 داشت و آنچه از این تجربیات برای سال آینده خود ذخیره کرده است. از جمله این درس‌آموخته‌ها می‌توان به عجله نکردن برای رسیدن به اهداف و صبور بودن، فاصله نگرفتن از فرآیندهای تعریف‌شده، توسعه بیشتر سازمان به دلیل همکاری با کارفرمایان مشتاق و سخت‌گیر، غافل نشدن از مانیتورینگ و اندازه‌گیری، جذب مشتاق‌ترین افراد در در دایره ارتباطی و غافل نشدن از ظرفیت همکاری‌های تجاری اشاره کرد.

پلاتین و ارزش‌های سازمانی

شاید یکی از مهمترین دلایل موفقیت پلاتین به‌ویژه از زمان ریبرندینگ، ارزش‌های سازمانی این آژانس بوده است. مهمترین جمله پلاتینی‌ها که تا حد زیادی می‌تواند ارزش‌های این سازمان را مشخص کند این است که ما اولین مشتری خودمان هستیم.

همچنین فرشاد پورصادق مدیر عامل و موسس آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین، در این ایونت تاکید داشت که نتیجه‌گرایی ارزش کلیدی و مهم در پلاتین است. از دیگر ارزش‌های مهم در آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین می‌توان به تعهد، احترام، شور و اشتیاق، دانش، ساختار و نظم و پیشرو بودن اشاره کرد.

پلاتین و خدمات

آژانس پلاتین خدمات متعددی را هم در حوزه‌های مختلف بازاریابی آنلاین و آفلاین به مشتریان خود ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به برندسازی، استراتژی بازسازی برند یا ریبرندینگ، طراحی هویت برند، تدوین استراتژی توسعه بازار، برگزاری کمپین‌های 360، توسعه نرم‌افزار، طراحی رابط کاربری، خدمات مدیریت رسانه و روابط عمومی، ارائه راهکارهای تولید محتوا، تعیین استراتژی حضور در شبکه‌های اجتماعی و .... اشاره کرد.

جمع‌بندی

آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین با سابقه ده سال فعالیت در صنعت تبلیغات کشور، سال 1402 دستاوردهای متعددی داشته است که بخشی از آنها به دلیل تغییر رویکرد این سازمان و توجه بیشتر به نتیجه‌گرایی در پلاتین بوده است. این آژانس در حالی این دستاوردها را جشن گرفت که سال گذشته موفق شد با 50 برند در حوزه‌های مختلف همکاری کند و کمپین‌های تبلیغاتی موفق بسیاری را هم اجرا کرده است. از جمله نتایج همکاری پلاتین با کسب‌وکارهای مختلف می‌توان به افزایش 17 درصدی فروش یکی از برندهای فعال در صنعت FMCG و افزایش 12 درصدی نرخ تبدیل یکی از برندهای فعال در صنعت تولید و ریتیل اشاره کرد. اگر می‌خواهید با پلاتین، برندهایی که با این آژانس همکاری می‌کنند، نمونه‌کارهای این آژانس و تیم پلاتین بیشتر آشنا شوید، بهترین راه، مراجعه به وب سایت آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899459

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • از رنجی که می‌برند...
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟