Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@18:37:30 GMT

بی‌ام‌دبلیو جدید در راه است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۰۹۰

بی‌ام‌دبلیو جدید در راه است

شرکت بی‌ام‌دبلیو در حال گسترش خط تولید محصولات برقی خود با مدل‌های ix و X ۸ است.

به گزارش دنیای اقتصاد، نمونه دوم اخیرا مورد آزمایش قرار گرفته است و تصاویر جاسوسی از آن به ثبت رسیده‌اند. انتظار می‌رود این خودرو با تنظیمات صندلی‌های چهار و پنج نفره ارائه شود.

عکاسان جاسوسی نتوانسته‌اند تصویر خوبی از داخل خودرو داشته باشند، اما این کراس اوور می‌تواند صفحه نمایش منحنی جدید این شرکت را که شامل یک سرعت‌سنج دیجیتال ۳/ ۱۲ اینچی و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی ۹/ ۱۴ اینچی با سیستم عامل ۸ است، دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرانه هنوز تایید نشده، اما شایعات حاکی از وجود حداقل سه گزینه مختلف از جمله دو نوع پلاگین هیبریدی در X ۸ است. یکی از آن‌ها می‌تواند دارای موتور توربوشارژ ۰/ ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی و یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی تقریبا ۲۴ کیلووات ساعت باشد.

البته داغ‌ترین شایعه در مورد این خودرو، استفاده از پیشرانه هیبریدی پلاگین با موتور V ۸ توربو است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که خودروی موردنظر می‌تواند حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. در این صورت، خودرو موردنظر با آئودی Q ۸ رقابت خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بی ام دبلیو خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو تسلا مدل 3 – 2024 دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کنترل بین خطوط است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت تسلا میزان قدرت و گشتاور خودرو تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ را هنوز اعلام نکرده است، اما ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در عرض ۶.۱ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۷۲۰ و ۱۹۳۳ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۴۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۷۵ میلی‌متر است.

خودرو تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کنترل بین خطوط است، از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های مه‌‎شکن یکپارچه، نمایشگر ۱۵.۴ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به ۹ بلندگو، دو شارژر گوشی هوشمند ۶۵ واتی و سقف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد.

خودرو تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز وارد بازار می‌‎‏‎شود.

کد خبر 745007

دیگر خبرها

  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • خودرو تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری