Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری برگزار شد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و شهاب نوروزیان علم مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری و دبیر شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان دوم تیرماه در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه مفاد تفاهمنامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. دکتر لاله ملک نیا دبیرکل کانون‌های جامعه، صنعت و دانشگاه ضمن تشریح فرآیند عقد تفاهنمامه با وزارت نفت، از علاقمندی این وزارتخانه جهت عقد قرارداد با دانشگاه آزاد با هدف استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در مسیر رفع مشکلات موجود در این صنعت خبرداد. پس از توضیحات دکتر ملک نیا، موضوع تفاهمنامه مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و پس از موافقت اعضا با کلیات آن، بررسی جزئیات به جلسه بعدی موکول شد.

 

نوروزیان مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری در این جلسه بر لزوم همکاری‌های گسترده با نهاد‌ها و ارگان‌ها تاکید کرد و آن را فرصتی مناسب برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد در مسیر حل مسئله برشمرد. همچنین موضوع مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش بنیان پژوهشگران منجی یار نیز مورد بحث قرار گرفت که تصمیم گیری درباره آن، منوط به رفع ایرادات و بررسی مجدد در جلسات آتی شد.

 

آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی وکارآفرینی، دکتر علی رئیس پور مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت، دکتر لاله ملک نیا مدیرکل کانون‌های جامعه، صنعت و دانشگاه، مهندس محمدجواد صدری مهر مدیرکل اداره تجاری سازی و پارک علم و فناوری، مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهقانی فیروزآبادی جلسه شورای مدیریت شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ برنامه «راهیان پیشرفت»، توسط خانه نوآوری و فناوری ایران با هدف ترویج دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آگاهی جامعه استعدادهای برتر و نخبگان، برگزار می‎شود.

این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیئت امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

گام اول این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان 1402 و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مانند مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با  توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت