Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در نشست با رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیات‌های مذهبی و کانون مداحان گناوه افزود: تبیین و نهادینه کردن بیانیه جامع رهبرمعظم انقلاب نیازمند عزم و تلاش جدی و عمیق است که همگان باید برای تحقق آن احساس مسئولیت کنند.

وی اظهارداشت: برای تحقق بیانیه گام دوم به لحاظ گفتمانی و عملیاتی تلاش و همت مضاعف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناوه گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی و اسلامی و نیروهای بسیار فعال در شهرستان ، باید زمینه توسعه و گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و دینی فراهم شود.

وی افزود: ترویج قرآن و حمایت از کانون‌های قرآنی وظیفه همه ما است و در این خصوص باید فضاها و مراکز قرآنی غیر فعال در شهرستان  فعال شود.

رکنی حسینی اظهارکرد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌ها و نیروهای فعال دینی است که در زمینه قرآنی و اسلامی و ترویج فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) با کمترین امکانات، بهترین و بیشترین کارها را انجام می‌دهند.

امام جمعه گناوه  با اشاره به انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور افزود: با شناسایی روحانیون شهرستان  که در حال فعالیت در سطح کشور هستند ،  از توانایی‌های آنها می‌توان برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی کمک گرفت.

وی بیان کرد: باتوجه به فعالیت  مربیان و مراکز قرآن پژوه‌ در سطح شهرستان ، درصورتی که  حمایت از آنها صورت گیرد نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی دارند.

رکنی حسینی  یادآورشد:  مردم شهرستان گناوه همواره در کارهای فرهنگی و دینی پیشگام هستند و  در زمینه کمک به گسترش مراکز دینی و فرهنگی نیز همکاری خواهند کرد.

شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر گناوه قرآن کریم گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه قرآن کریم بوشهر گناوه قرآن کریم گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در نشست اعضای هیأت امنای بقاع متبرکه شهرستان دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بیان کرد: سالانه ۳۰ تا ۵۰ موقوفه جدید با نیات مختلف توسط واقفان نیک اندیش استان وقف می‌شود.

وی افزود: مهمترین نیات واقفان برگزاری مراسم عزاداری ائمه بویژه عزاداری امام حسین (ع)،کمک به مستمندان، و برپایی برنامه‌های قرآنی است

مدیرکل اوقاف استان سمنان ترغیب و ترویج فرهنگ وقف و احیا و عمران موقوفات را یکی از اولویت‌های امنای بقاع در سال جدید دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ زیارت امامزادگان امسال دنبال می‌شود.

علیزده بر گسترش برنامه‌های فرهنگی شهرستان دامغان تاکید کرد و گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی از مهمترین برنامه‌های موظفی هیأت امنا بقاع متبرکه محسوب می‌شود.

گفتنی است در استان سمنان ۱۶۰ بقعه متبرکه ۱۳۴ امامزاده و پنج هزار موقوفه وجود دارد.

کد خبر 6086224

دیگر خبرها

  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است