Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،معتمدی مدیر امور برق مراغه گفت: مانور جهادی تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق با شرکت تیم‌های عملیاتی برق شهر‌های مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر به مدت دو روز اجرا می‌شود.

معتمدی افزود: در این طرح خطوط انتقال برق به طول ۲۰ کیلومتر در دو منطقه تعمیر و بهینه سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: برای انجام این مانور جهت اصلاح، بازسازی و تعمیر شبکه فشار متوسط و ضعیف خطوط انتقال برق ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مدیر امور برق مراغه افزود: اصلاح شبکه، بالا بردن ضریب اطمینان شبکه انتقال، افزایش تاب آوری شبکه توزیع، کاهش خاموشی‌ها و رضایت مندی مشترکان از اهداف برگزاری این مانور جهادی است.

معتمدی افرود: در دو روز برگزاری این مانورتمام امکانات شرکت توزیع برق شهر‌های منطقه به کار گرفته شده تا هیچگونه مشکلی برای مشترکان برق در شهرستان ایجاد نشود.

او گفت: مانور جهادی در منطقه در خطوط انتقال روستای حاجی کرد و آغجه کهل به شهر خداجو اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مانور جهادی مانور جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: شبکه آبیاری و زهکشی البرز که با هدف توزیع مناسب و بهینه آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی به ۵۲ هزار هکتار از کشتزار‌های شهرستان‌های سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ طراحی شده با اجرای بخشی از زیرساخت‌ها در سال گذشته به پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی رسیه است.

حیدر داوودیان افزود: شبکه آبیاری و زهکشی البرز که طی سال‌های اخیر نیز نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز کشاورزان این مناطق داشت با ادامه عملیات اجرایی در سال گذشته برای فصل کشاورزی جاری با توان بیشتری آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی را به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش منتقل می‌کند.   او ادامه داد: ۲ هزار متر زهکش این شبکه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و حدود ۸۰۰ متر از رودخانه سیاهرود نیز برای انتقال بهینه آب از سد آیت‌الله صالحی مازندرانی به پایین‌دست با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پارسال لایروبی شد.   مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: ساخت کانال‌های شبکه آبیاری و زهکشی البرز نیز در سال گذشته ادامه یافت و ۷۰۰ متر کانال ساخته شد.   به گفته داوودیان مجموع طول کانال اصلی، کانال درجه یک و کانال درجه ۲ در شبکه آبیاری و زهکشی البرز تا پایان سال گذشته به ۹۰ کیلومتر رسیده و در قالب این طرح تا کنون ۲ دستگاه سد انحرافی و حدود ۸۰۰ دستگاه سازه هیدرولیکی ایجاد شده است.   داوودیان با بیان این‌که ۵۰۰ متر خط انتقال آب کانال البرز به سیاهرود با لوله بتنی به قطر ۱۲۰۰ میلیمتر نیز در سال گذشته اجرا شد، گفت: با بهره‌برداری کامل از کانال انتقال آب سد البرز به سیاهرود توان و میزان اثرگذاری شبکه آبیاری و زهکشی البرز در بهبود وضعیت کشاورزی جویبار افزایش یافت و ۲ هزار هکتار از کشتزار‌های جویبار از تنش آبی خارج شد.   مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: سال گذشته در مجموع برای اقدامات عمرانی مرتبط با شبکه آبیاری و زهکشی البرز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و در تلاش هستیم که با افزایش اعتبارات تخصیصی برای این طرح مهم طی سال جاری سرعت تکمیل آن را افزایش دهیم.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه