Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار در این سانحه، تاکید کرد: ضمن تسلیت به جامعه خبرنگاری کشور، بررسی علل این حادثه به فوریت در دستور کار ‎کمیسیون عمران قرار گرفته است. خبرگزاری میزان -  محمدرضا رضایی کوچی در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:«درگذشت ناگوار خانم‌ها کریمی و یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا و مصدوم شدن جمعی از خبرنگاران در حادثه تصادف در حین ماموریت آذربایجان غربی موجب تاثر و تالم خاطر همه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان و جامعه خبرنگاری کشور، بررسی علل این حادثه به فوریت در دستور کار ‎کمیسیون عمران قرار گرفت.»

انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عباس علیزاده مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان آران وبیدگل گفت:در پی واژگونی یکدستگاه خودروی سواری آفرود در منطقه کویر مرنجاب، پس از اعلام به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ شهرستان (پایگاه نوش آباد)، و با هماهنگی بعمل آمده، بالگرد هوایی قم برای انتقال مصدومان به منطقه اعزام شدو مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.


در یکماه گذشته حوادث رانندگی در کویر مرنجاب و سیازگه، ۲ کشته و بیش از ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت