Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که گازرسانی به روستاهای نی‌ریز در دو سال گذشته از رشد ۲۵۶ درصدی برخوردار بوده است.

غلامعباس حسینی گفت: انقلاب در حوزه گازرسانی این شهرستان در ۲ سال اخیر باعث اتصال ۷۴ روستا به شبکه گاز شد که نشان‌دهنده رشدی ۲۵۶ درصدی است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت گاز فارس حسینی با اشاره به اجرای ۵۱ طرح گازرسانی روستایی در بخش‌های قطرویه، مشکان و مرکزی نی‌ریز افزود: تا پیش از سال ۹۸ ،   ۲۹ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند، اما با تلاش جهادگران شرکت گاز فارس، هم اکنون ۷۴ روستا از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند که بیانگر نهضت گازرسانی به روستائیان نی‌ریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ۲۸۰ کیلومتر لوله گذاری و هزینه‌ای بالغ بر  ۱۲۰ میلیارد تومان اجرا شده و سه هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از مزایای آن برخوردار شدند.

او با اشاره به این که هم اکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۰ درصد جمعیت روستایی نی ریز از  این انرژی پاک بهره‌مند هستند، ادامه داد: در حوزه صنایع نیز با گازرسانی به ۵ محور تولیدی و صنعتی علی آباد شور، کارخانه کنستانتره انار نی‌ریز، محور مشکان-شهریاری منتهی به روستای معدن، محور بیمارستان جدید نی‌ریز و کوره آهک بیش از ۴۰ واحد تولیدی گازدار شدند.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز فارس هم اکنون ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی معادل بیش از ۹۰ درصد صنایع این شهرستان به شبکه گاز متصل هستند و این سوخت پاک را جایگزین دیگر سوخت های فسیلی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز فارس حسینی شهرستان نی ریز گازرسانی به روستا شرکت گاز فارس نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان