Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:44:24 GMT

مرغ‌ ها رهگیری می شوند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۲۶۳

مرغ‌ ها رهگیری می شوند

با حضور معاون مدیر کل خدمات بازرگانی وزارت صمت ، اجرای طرح سیستم راهبری ساماندهی شبکه توزیع مرغ در استان کلید خورد.

به گزارش مشرق، با حضور معاون مدیر کل خدمات بازرگانی وزارت صمت، اجرای طرح سیستم راهبری ساماندهی شبکه توزیع مرغ در استان کلید خورد. در این طرح که با همکاری شرکت پست استان و کشتارگاههای طیور عملیاتی خواهد شد، نسبت به رهگیری سیستماتیک خودروهای حامل گوشت مرغ از سطح کشتارگاه تا محل عرضه اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه توجیهی آغاز طرح یاد شده در استان، محله ای معاون مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صمت با تاکید بر اینکه همه فعالیت های زنجیره تولید تا توزیع گوشت مرغ بایستی در بستر سامانه جامع تجارت اتفاق بیفتد از ممنوعیت عرضه گوشت مرغ توسط واحدهای فاقد ثبت نام و نقش در سامانه تجارت خبر داد و افزود: رصد زنجیره مذکور از طریق سامانه تجارت و رصد سیستم حمل و نقلی توزیع گوشت مرغ از طریق سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست صورت خواهد گرفت تا از هرگونه عرضه خارج از شبگه گوشت مرغ پیشگیری شود و عرصه برای فعالیت دلالان و واسطه ها در این بازار کاملا تنگ شود.

محله ای در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای ثبت مشخصات ۷۱۲ فعال تجاری گوشت مرغ در سامانه تجارت، تصریح کرد: همه رانندگان خودروهای حامل گوشت مرغ از ۵ تیر ماه به تدریج و ظرف یک هفته ملزم به نصب و استفاده از اپلیکیشن رهگیری شرکت پست در تلفن همراه خود بوده و نمایندگان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت پست با حضور در کشتارگاه‌ها اموزش های لازم را در این زمینه ارائه خواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 جهاد کشاورزی شرکت پست خدمات بازرگانی وزارت صمت قیمت مرغ گوشت مرغ شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان