Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@14:23:33 GMT

۴۰۰ کارگر در کرمان، بیکار نشدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۴۳۵

۴۰۰ کارگر در کرمان، بیکار نشدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات یکی از واحد‌های اقتصادی بزرگ استان کرمان با صدور دستورات قضایی لازم از بیکار شدن ۴۰۰ کارگر این مجموعه جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست گفت: دستگاه قضایی پشتیبانی کاملی از فعالیت‌های قانونی واحد‌های اقتصادی استان کرمان دارد و از این رو دستگاه‌های متولی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات این واحد‌ها را انجام دهند.

او با اشاره به بازدید اعضای شورای قضایی استان کرمان از روند تولید این واحد اقتصادی، بیان کرد: اگر چه این واحد از سال‌ها قبل ورشکسته شده است، اما با پیگیری مدیران مربوطه و انتخاب مدیر تصفیه، اقدامات لازم برای تداوم تولیدات آن، سودآوری و پرداخت دیون این کارخانه در دست پیگیری و انجام است.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات کاروانسرای شاه‌عباسی، مسجد تاریخانه و تپه حصار دامغان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، جواد واحدی در سفر خود به شهرستان دامغان هم‌زمان با دومین دور از سفر استانی دولت سیزدهم به استان سمنان در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر هفت‌هزارساله، مهم‌ترین مشکلات موجود در حوزه تخصصی این وزارتخانه از جمله مسجد تاریخانه، تپه حصار و کاروانسرای شاه‌عباسی دامغان بررسی شد و دستورات لازم برای رفع آن صادر شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در بازدید از مسجد تاریخانه، مشکلی در بحث تملک دو مکان در این مسجد وجود دارد که دستورات لازم در این خصوص داده شد و در آینده‌ای نزدیک با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر دامغان و فرمانداری شهرستان دامغان، مشکل مسجد تاریخانه، قدیمی‌ترین مسجد ایران حل خواهد شد.

جواد واحدی گفت: در خصوص تپه حصار اقداماتی در اولین دور از سفر ریاست‌جمهور دولت سیزدهم برای مطالعه جابجایی ریل قطار از این محل تاریخی انجام شده است و در این سفر نیز میزان بودجه موردنیاز برای جابجایی ریل ارزیابی شد تا با تخصیص آن این مهم انجام شود.

او افزود: با عنایت بر اینکه بهره‌برداری از کاروانسرای شاه‌عباسی دامغان از مطالبات به‌حق مردم این شهر است و از زمان واگذاری این مکان به سرمایه‌گذار و عدم ایفای تعهدات از سوی او، طبق قانون در سریع‌ترین زمان ممکن سرمایه‌گذار کاروانسرای شاه‌عباسی دامغان خلع ید می‌شود و طی مراحل قانونی این کاروانسرا به سرمایه‌گذار جدیدی واگذار خواهد شد.

او بابیان اینکه دامغان شهری است که قدمت هفت‌هزارساله آن نشانگر عمق فرهنگ و تاریخ آن است افزود: از تمامی مردم میراث دوست ایران و گردشگران دعوت می‌شود تا از این شهر با قدمت باوجود اماکن تاریخی فراوان بازدید نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897406

دیگر خبرها

  • دستورات لازم برای رفع مشکلات کاروانسرای شاه‌عباسی، مسجد تاریخانه و تپه حصار دامغان صادر شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال