Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:56:47 GMT

نساجی-ماشین سازی؛ نبرد برای ماندن

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۴۳۶

نساجی-ماشین سازی؛ نبرد برای ماندن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه فردا جمعه ۴ تیرماه در ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز به مصاف ماشین سازی این شهر می‌رود.

نساجی که با ساکت الهامی عزم خود را جزم کرده تا با گرفتن نتایج خوب، در لیگ برتر ماندنی شود فردا برای گرفتن سه امتیاز راهی تبریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوری این بازی بر عهده کوپال ناظمی است و هادی طوسی و علیرضا طاهرخانی به عنوان کمک‌داوران وی هستند. وحید صالحی داور چهارم و محسن قهرمانی ناظر داوری این دیدار معرفی شدند.

نساجی که با ۲۲ امتیاز در رده ۱۴ جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد این هفته به مصاف ماشین سازی می‌رود که با ۱۱ امتیاز در رده ۱۶ و آخر جدول جا خوش کرده و دیگر امیدی برای ماندن ندارد.

نساجی برای بقا در لیگ برتر، جدال سختی با رقبایش در انتهای جدول همچون ذوب آهن، سایپا و حتی صنعت نفت آبادان، پیکان و نفت مسجد سلیمان دارد.

نساجی در این ۷ بازی باقیمانده تا پایان لیگ بیستم باید حواسش به نتایجش باشد تا بقایش در لیگ برتر حتمی شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی

در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک رقابت شانه به شانه با تیم مدعی گیتی پسند ۲۰ - ۲۲ مغلوب میزبان اصفهانی خود شد.

آلومینیوم اراک که از مجموع دیدار‌های گذشته خود سه برد در کارنامه دارد با ۶ امتیاز، بالاتر از تیم‌های فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 دیدی بستن هم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با ۲ امتیاز اختلاف در مقایسه با مس کرمان در جای دوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی دوشنبه دهم اردیبهشت در اراک از تیم رده هشتمی پیکان سبزوار پذیرایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر