Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شمارش آرا به اتمام رسیده و اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر اهواز تعیین شدند، اظهار کرد: احمد سراج با ۳۴ هزار و ۱۵ رأی، سید محسن موسوی زاده با ۲۱ هزار و ۱۱۱ رأی، سیاوش محمودی با ۲۰ هزار و ۵۰۱ رأی، محمدمهدی مطیعی با ۱۸ هزار و ۹۱۳ رأی، محمدحسین ملائی زمانی با با ۱۶ هزار و ۷۰۰ رأی، غلامرضا شانه سازان با ۱۶ هزار و ۱۰۷ رأی، سید محمدعلی پورموسوی با ۱۵ هزار و ۱۷۰ رأی، علی مدد هاشم پور با ۱۵ هزار و ۱۰۵ رأی، سید ناصر مهداوی با ۱۵ هزار و ۲۳ رأی، سید محمدجواد رضوی با ۱۴ هزار و ۸۷۳ رأی، حجت اله زارع زاده با ۱۴ هزار و ۲۳ رأی، عادل شیشه گری با ۱۳ هزار و ۹۴۵ رأی و حمید دغاغله با ۱۳ هزار و ۵۷۶ رأی به عنوان ۱۳ عضو اصلی شورای شهر منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مهران باباپور با ۱۳ هزار و ۳۲ رأی، عبدالزهرا سنواتی با ۱۲ هزار و ۸۲۹ رأی، یونس اسفندیاری نژاد با ۱۲ هزار و ۶۶۳ رأی، حمید مظفری با ۱۲ هزار و ۱۴۵ رأی، محمد لفیتی با ۱۱ هزار و ۳۷۷ رأی، قیس رفیعی با ۱۰ هزار و ۹۹۱ رأی، سید مصطفی موسوی با ۱۰ هزار و ۳۰۴ رأی و سید سعید شرفا با ۱۰ هزار و ۲۲۵ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه در شهر اهواز ۵۳۳ شعبه فعال اخذ رأی داشتیم، تصریح کرد: کاندیدای معترض تا ۴۸ ساعت بعد از اعلام نتیجه می‌توانند به فرمانداری مراجعه و شکایت خود را به هیئت نظارت تحویل دهند.

کد خبر 5243219

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر اهواز انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی شورای شهر کرمانشاه نتایج شمارش آرا گرگان عکس استانها بوشهر دهه کرامت انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا مشارکت مردم در انتخابات واکسن کرونا شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد