Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:44:12 GMT

باند سرقت سیم های برق در سیروان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۴۹۱

باند سرقت سیم های برق در سیروان دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ شهاب عزیززاده روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در سطح شهرستان سیروان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره ضد سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود ، ردپای اعضای یک باند سارق سیم برق را شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی دو عملیات جداگانه موفق پلیسی ، باند سه نفره سارقان سیم برق و کابل مخابراتی را در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان ، گفت: متهمان دستگیر شده که از افراد سابقه دار هستند، در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۰ فقره انواع سرقت سیم برق و کابل مخابراتی اعتراف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

سرهنگ عزیزاده، تاکید کرد: سهم شهروندان در تولید امنیت ،پیشگیری از وقوع سرقت و ‌آسیب های اجتماعی بسیار حساس و حیاتی است و از عموم مردم تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها انرژی برق استان ایلام سیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق استان ایلام سیروان انرژی برق استان ایلام سیروان سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!