Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد ، محمدصالح جوکار در دیدار با مدیرعامل و معاونین این شرکت با اشاره به اهمیت تعامل با نمایندگان و مسئولین استان در رفع موانع و مشکلات مردم، گفت: پاسخگو بودن و جلب رضایت مردم از یک سو و شتاب در رفع مشکلات از سوی دیگر دارای اهمیت بسزایی است.

وی به جایگاه صنعتی استان و اهمیت تامین برق پایدار در تولید ثروت و ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اشکذر در مسیر یزد به طبس در دستور کار بوده و تامین برق آن  نیازمند جدیت ویژه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه حوزه گردشگری به عنوان دومین صنعت مهم استان مورد توجه قرار دارد، طرح استفاده از برق در بافت تاریخی و تغییر مصرف آن را مهم دانست و بر پیگیری آن تاکید کرد.

مهندس عبدالحمیدعباس شیاری ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نیز به موضوع مهم نقدینگی و نقش حیاتی آن در صنعت توزیع برق اشاره و عنوان کرد: تامین منابع مالی لازم برای پروژه ها و طرح ها از یک سو و تامین تجهیزات و تاسیسات از سوی دیگر در این صنعت بسیار اهمیت دارد.

وی رشد ۲۰ درصدی مصرف استان، اهمیت اتوماسیون شدن شبکه های برق و توسعه خط گرم برای تثبیت جایگاه ممتاز استان در کمترین میزان خاموشی به ازای هر مشترک را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برق رسانی به سه روستا توسط برق خورشیدی تا هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با  تامین اعتبار و نقدینگی های لازم که نتیجه آن به خود مردم باز خواهد گشت ، شاهد بهبود شرایط و رشد صنعت برق استان باشیم.

46

کد خبر 1528707

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حمزه زاده در نشست شورای راهبردی روستای تاریخی کندوان، روستای مدفون در دل کوه حیله ور را یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان اسکو و آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۰ واحد کران در داخل این غار زیرزمینی کشف و از زیر گل و لای بیرون آمده و پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های مطالعاتی و کاوش‌های باستان شناسی، افزون بر ۲۰۰ واحد کران دیگر نیز شناسایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با شناسایی کران‌های مدفون روستای حیله ور و جذب سرمایه گذاران و بهره برداری از مجموعه تاریخی این محوطه خواهیم توانست نسبت به توسعه گردشگری و عمرانی روستای کندوان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به ثبت جهانی گردشگری روستای کندوان، بر لزوم اجرای سریع طرح جامع این روستا تاکید و اظهار کرد: با اجرای طرح جامع کندوان، ساماندهی این روستا سرعت بیشتری گرفته و شاهد استاندارد سازی در ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود.

حسین فیروزی یکی از تهدیدات و چالش‌های پیش روی کران‌های تاریخی کندوان را ورود خودرو‌های سبک و سنگین گردشگران به داخل روستا عنوان کرد و گفت: لرزش و صدای این خودرو‌ها آسیب‌هایی به کران‌های سنگی کندوان وارد می‌کند که در این راستا طرح ایجاد پارکینگ خودرویی در بیرون از محوطه تاریخی روستا به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تدارک دیده شده است.

وی همچنین ساخت و ساز‌های غیر مجاز در محدوده تاریخی روستای کندوان را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این روستا برشمرد و افزود: با اجرای سیاست‌های تشویقی برای روستائیان جهت تخریب سازه‌های جدید و انتقال آنها به روستای پایین دست، خواهیم توانست تا حدودی از تغییر منظر تاریخی و هویت اصلی کندوان جلوگیری کنیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع