Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:24:36 GMT

امیدواری مجیدی به مثلث هجومی استقلال

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۶۱۷

امیدواری مجیدی به مثلث هجومی استقلال

تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم دوشنبه شب به مصاف شهرخودرو رفت و با گلهای قایدی و رمضانی موفق به پیروزی شد.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در حالی توانستند در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم شهرخودرو را شکست دهند که نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم رمضانی و قایدی برای این تیم گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در دقیقه ۴۷ آرمان رمضانی با استفاده از پاس مهدی قایدی استقلال را به گل رساند و سپس در دقیقه ۱۰۵ مهدی قایدی با استفاده از پاس طلایی ارسلان مطهری دومین گل تیمش را زد تا این ۳ بازیکن عوامل اصلی سازندگی و به ثمر رسیدن هر دو گل آبی پوشان باشند.

در این بازی رمضانی دومین گل فصلش را به ثمر رساند، قایدی هفتمین پاس گل و پنجمین گل فصل را برای خود ثبت کرد و مطهری نیز دومین پاس گل خود را ارسال کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 فوتبال آرمان رمضانی مهدی قائدی ارسلان مطهری استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید رنجبر اظهار داشت: ساعت ۰۶:۴۰ دوشنبه یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ رخ داد.

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف شد.

سرهنگ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ شد. رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جز ملزومات خودرو است در حین توقف‌ها استفاده کنند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودروها مطلع شوند.

کد خبر 6085008

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!
  • شرح وظایف هجومی کیلیان ام باپه در پاری سن ژرمن از زبان تیری آنری / زیرنویس فارسی
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد