Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از بازداشت راننده اتوبوس حامل خبرنگار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از میزان ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: راننده اتوبوس حامل خبرنگار جهت بررسی‌های بیشتر بازداشت شده و تحقیقات همه جانبه برای مشخص شدن علت حادثه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متعاقب تماس رییس حوزه ریاست قوه دستورات لازم به رییس دانشگاه علوم پزشکی درخصوص روند درمان واقدامات سریع وعاجل جهت مداوای مصدومین صادر شد.

روز دوم تیرماه در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست ۲۱ نفر مصدوم شدند. مهشید کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی دادگستری آذربایجان غربی اتوبوس حامل خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از خیرین جشن گلریزان میاندوآب تجلیل به عمل آمد.

 عتباتی   در این مراسم که در میاندوآب برگزار می شد گفت: هدف از حضور در این آیین تقدیر از انسان‌های بسیار بزرگوار و خیری است که به  نمایندگی از مردم اصیل و با فرهنگ میاندوآب بی هیچ چشم داشتی به همنوعان خود کمک می کنند و در این جمع حضور پیدا کرده اند.

عتباتی ادامه داد: با کمک های خیرین بزرگوار که با یک نگاه دقیق و درست به یک موضوع اجتماعی به نام زندان ورود کردند طی سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان رشد ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه شهرستان میاندوآب در سازش پرونده ها خصوصاً در پرونده های قصاص نفس داری رتبه های برتر استان است گفت که این امر نشان از بزرگواری و قلب های بخشنده و مهربانی است که خدا نصیب مردم این خطه از استان نموده است لذا از خیرین انتظار است به مانند همیشه نگاه ویژه ای نیز به این فرهنگ حسنه داشته باشند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان نیز خواست تا اقدامات خود را در راستای حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام  گل حسینی رئیس دادگستری میاندوآب از کمک های خیرین میاندوآب تقدیر و پس از آن مسعودی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان میاندوآب گفت که ۳۲۰ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن هستند و خدماتی همچون بسته های معیشتی، خدمات پزشکی، دارویی و روانپزشکی از سوی خیرین و پزشکان خیر به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه می گردد.

مسعودی افزود: در جشن گلریزان امسال خیرین بزرگوار میاندوآب مبلغ ۷ میلیاردی و دویست و هشتاد میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز نموده اند، همچنین شاکیان نیک سیرت نیز به میزان ۳ میلیارد و ششصد و چهل میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

فتحی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم با تقدیر از حضور فعال خیرین در جشن های گلریزان این امر را حاصل نگاه ویژه دکتر عتباتی به مقوله زندان و زندانی و به تأسی از ایشان ورود مجموعه دستگاه قضایی استان در این امر خداپسندانه دانست.

در پایان این آیین از خیرین نیک سیرت با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی