Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم یحیی حسین‌خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم خود نا کام گذاشتند، افزود: مرزبانان این استان توانستند در مرزها ۹۷۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۲۵۰ بطری سموم کشاورزی، ۷۹ بطری داروی دامپزشکی، ۱۲۳ ثوب البسه، چهار هزار عدد انواع شیشه آزمایشگاهی و چهارهزار و ۱۵۰ لیتر انواع سوخت را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این رابطه ۱۴ عملیات مختلف در سطح این استان توسط مرزبانان انجام گرفته است و در این عملیات‌ها ۱۱ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این رابطه هشت دستگاه انواع خودرو که در امر کالای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شده است.

سردار حسین خانی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌غربی حدود ۹۶۷ کیلومتر است؛ این استان از طرف شمال ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی از طریق رودخانه ارس با نخجوان، از طرف شمال و مغرب ۵۶۶ کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف غرب ۲۵۲ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها ارومیه کالای قاچاق انتظامی مرزبانی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه کالای قاچاق انتظامی ارومیه کالای قاچاق انتظامی مرزبانی کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حیدر سوسنی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه اتوبوس را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیف شده انواع لوازم آرایشی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال