Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:56:04 GMT

علت جان باختن پسر ۱۱ ساله حاجی آبادی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۶۵۴

علت جان باختن پسر ۱۱ ساله حاجی آبادی چه بود؟

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پسر ۱۱ ساله اهل بخش فارغان حاجی آباد بر اثر عقرب گزیدگی جان باخت.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (سوم تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این پسر ۱۱ ساله ساعت ۵ صبح اول تیرماه دچار عقرب گزیدگی شد و ساعت ۱۳ بعدازظهر و با تاخیر ۸ ساعته توسط خانواده به مرکز بهداشت فارغان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از انتقال به مرکز بهداشت و به تشخیص پزشک به بیمارستان حاجی آباد منتقل شد، اظهار کرد: گرچه آمبولانس نیز برای انتقال این فرد فراهم بود، ولی به اصرار خانواده توسط خودشان به بیمارستان حاجی آباد منتقل که این موضوع با تاخیر و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه انجام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: پس از انتقال به بیمارستان حاجی آباد، زهر عقرب تا حد زیادی اثر کرده و پس از تزریق سرم ضد عقرب به تشخیص پزشک به بندرعباس منتقل شد.

نوروزیان با اشاره به اینکه این نونهال پس از انتقال به بندرعباس و در حوالی ساعت ۱۹ به علت اثر زهر عقرب جان باخت، تصریح کرد: خانواده این نونهال از نبود سرم ضدعقرب در مرکز بهداشت فارغان گلایه دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تایید این موضوع عنوان کرد: در مراکز بهداشتی که در نزدیکی بیمارستان‌ها قرار دارند، سرم ضد عقرب توزیع نمی‌شود و مرکز بهداشت فارغان نیز به علت نزدیکی به بیمارستان حاجی آباد از جمله این مراکز محسوب می‌شود.

نوروزیان با اشاره به تاخیر ۸ ساعته در انتقال این نونهال به بیمارستان بیان کرد: این تاخیر و سهل انگاری خانواده در انتقال این نونهال به بیمارستان علت جان باختن وی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان بیمارستان حاجی آباد مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه مهری با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور پلدختر به خرم آباد اظهار داشت: دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند در ۵۰۰ متری بعد از پل تاریخی در ورودی شمالی شهر پلدختر با هم برخورد کردند که شدت تصادف به حدی بود که هشت نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومین این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر اعزام شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی پلدختر عنوان کرد: دو نفر از مصدومین بعد از انتقال به بیمارستان پلدختر و انجام اقدامات اولیه به خرم آباد و تهران اعزام شدند.

کد خبر 6082484

دیگر خبرها

  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند