Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از توزیع دو هزار بسته معیشتی بین محرومان و آسیب دیدگان از کرونا در دهه کرامت خبر داد.

سرهنگ محمود داودآبادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا کمک های مومنانه و رسیدگی به معیشت محرومین و آسیب دیدگان از این ویروس جز ماموریت های سپاه و بسیج قرار گرفت: اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قم از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بالغ بر ۷ هزار بسته معیشتی را بین محرومین نقاط مختلف شهر توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت نیز این رزمایش مومنانه با همکاری ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س)، اقشار بسیج و گروه های جهادی دو هزار بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نفاط مختلف استان قم توزیع شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اهدای جهیزیه به زوج های محروم در سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خاطرنشان کرد: از ابتدای سال بالغ بر 60 سری جهیزیه با کمک اقشار بسیج، گروه های جهادی و خیرین تهیه و اهدا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسته معیشتی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل کمیته امداد استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح «سهم من از بهشت» در سه موضوع افطاری ساده، اهدای بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده گفت: این طرح تا ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از ۷هزار بسته معیشتی، ۸۹ هزار پرس غذای گرم و ۱۱۹ هزار افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام مهری در ادامه با بیان اینکه مجموع اقدامات انجام شده در طرح سهم من از بهشت ۲۱۶ هزار مورد ثبت شده که نسبت به سال گذشته افزایش۱۳۲ درصدی داشته است گفت: مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای اجرای این طرح به شمار۶۰۳۷۹۹۷۹۴۰۰۰۱۱۱۲۵ واریز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در فارس
  • توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی