Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از مشخص شدن ترکیب جدید هیات مدیره استقلال، جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه استقلال صبح روز پنج شنبه برگزار شد و در نهایت موارد زیر به تصویب هیات مدیره رسید:

١- پرداخت بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان استقلال در روزهای آتی
٢- حمایت و پشتیبانی کامل از سرمربی محترم استقلال و کادرفنی
٣- حمایت و تلاش برای جذب هرچه سریعتر گابریل پین و اقدام عاجل جهت عقد قرارداد با ایشان در سریعترین زمان ممکن
٤- همچنین پیشنهاد مدیریت باشگاه جهت مذاکره با بازیکنان مورد نظر سرمربی برای فصل آتی مسابقات مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار گرفت

کد خبر 5243231.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه استقلال تهران هیات مدیره استقلال گابریل پین تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال سوپرجام فوتبال فوتسال تیم ملی والیبال ایران فرهاد مجیدی کشتی فرنگی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم مس کرمان از تیم های حاضر در فصل جاری مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور بود که مرحله مقدماتی این رقابت ها را با کسب جایگاه پنجم و صعود به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رساند. این تیم در این مرحله طی چهار دیدار برابر مهرام متحمل سه شکست شد و با توجه به شیوه برگزاری این رقابت ها (۳ از ۵) از صعود بازماند و به کار خود در فصل بیست و پنجم پایان داد.

محمد سیستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد تیمش گفت: با در نظر گرفتن شرایط کلی تیم، هزینه ای که برای تیم شده بود، یارگیری دیرهنگام و عدم شروع به موقع تمرینات و در کل شرایطی متفاوتی که نسبت به دیگر تیم ها داشتیم، باید بگویم که کار بزرگی انجام دادیم.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه جذب بازیکن در تیم خیلی دیر انجام شد و در کل تمرینات‌مان هم دیر شروع شد، بازیکنان دیر به هماهنگی لازم رسیدند و باعث شد عملکرد خوبی در ابتدای فصل نداشته باشند. بعد از گذشت سه چهار هفته اما هماهنگی مورد نیاز تا حدی در تیم ایجاد شد و به قول معروف بازیکنان روی دور افتادند. طوریکه ختی باخت ها هم با اختلاف امتیاز کمتر بود.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان تاکید کرد: شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که این تیم با شرایطی که داشت بتواند به مرحله پلی آف صعود کند اما به راحتی پنجم شدیم و در جمع هشت تیم پلی آف قرار گرفتیم. در این مرحله هم به نظرم بازیکنانم عالی عمل کردند ، آنها هماهنگ و یکدست کار کردند اما خب شرایط به گونه ای بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

سیستانی در این زمینه با اشاره به اینکه بازیکن صربستانی تیمش را در تعطیلات لیگ از دست داد، گفت: اوبه خاطر مسائل مالی از تیم جدا شد. البته این مشکلات حل شد اما دیگر نتوانستیم او را به تیم بازگردانیم. این شد که با یک بازیکن خارجی به کارمان ادامه دادیم و در پلی آف حاضر شدیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این با معضل مصدومیت بازیکنان در پلی آف مواجه بودیم. همین بازی چهارم را در شرایطی برگزار کردیم که بینی یکی از بازیکنان شکسته بود، زانوی یکی هم اسیب دیده بود. در کل با هفت هشت بازیکن بازی می کردیم، در برخی پست ها واقعا بازیکن کم داشتیم. شرایط و بازی ها برای مان سنگین بود با این حال یکی از آنها را به سود خود تمام کردیم.

وی تاکید کرد: مهرام حریف ما در پلی آف بود، تیمی که همیشه و در هر شرایطی یک تیم قدرتمند است، مهرام پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران است، برای این تیم در ادامه راه هم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با بیان اینکه با توجه به پایان کار این تیم در لیگ برتر، قرارداد او هم به پایان رسیده است، گفت: قراردادم یک ساله و تا پایان فصل بود. نمی دانم برنامه مسئولان برای فصل جدید لیگ برتر چیست و اصلا میخواهند با من ادامه همکاری بدهند یا نه، تصمیم در این زمینه با خودشان است.

کد خبر 6079612 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد