Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس کل دادگستری استان البرز از تثبیت ۳ هزار شغل با ورود دادگستری در این استان خبر داد و گفت: بخش عمده ای از مشکلات بر سر راه تولید ارتباطی با تحریم‌ها ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز؛ حسین فاضلی هریکندی صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی خوارزمی ماهدشت که به منظور بررسی مشکلات این شهرک انجام شد با اشاره به مشکلاتی که توسط نمایندگان واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک بیان شد اظهار داشت: بخشی از مشکلات مطرح شده مختص این شهرک است و برخی دیگر به عنوان دغدغه‌های همه تولید کنندگان در جلسات استانی طرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وجود بافت روستایی در قسمتی از اراضی این شهرک، با حفظ حقوق ساکنین محلی در کنار سایر مشکلات مربوط به شهرک باید مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه بخشی از مشکلات تولید کنندگان در حوزه مسائل مربوط به مواد اولیه و نقدینگی و مقررات زائد موجود در این مسیر است متذکر شد: با وجود تولید عمده مواد اولیه در داخل کشور، تورم امکان تهیه مواد را برای تولیدکنندگان سخت کرده به نحوی که بخش عمده این مسائل ارتباطی به تحریم‌ ندارد.

قوه قضاییه باید راهکارهایی برای احقاق حقوق عمومی مردم جامعه داشته باشدشکایت نمایندگان از روحانی و نوبخت به دلیل عدم اجرای یک قانون به قوه قضاییه ارجاع می‌شوددادخواهی صنعت چاپی‌ها از قوه قضاییه برای اجرایی نشدن یک مصوبه قانونی

وی با ابراز امیدواری بر اینکه با استقرار دولت جدید و حمایت مجلس بخش عمده‌ای از این مشکلات برطرف شود ، تصریح کرد: در قوه قضائیه این اعتقاد وجود دارد که بن بستی وجود نداشته و تنها اراده برای حل موانع می‌خواهد.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز کمک به حفظ اشتغال بیش از 3 هزار نفر توسط دادگستری کل استان در سال گذشته را مصداقی از غلبه اراده بر موانع دانست و بیان کرد: در این مسیر مشکلات 150 شرکت نیز از طریق دبیرخانه شورای تحول قضایی دادگستری استان دریافت و در دست پیگیری است.

رئیس ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی استان البرز استقرار صنایع مختلف از قبیل تولید فرآورده های کشاورزی، فلزی، ماشین سازی، پارکت و مبلمان را بیانگر حجم فعالیت‌ها در این مجموعه دانست و تاکید کرد: با توجه به اشتغال اقشار مختلف در این مجموعه، در بخش‌های که نیاز به حمایت دستگاه قضایی وجود دارد از این ظرفیت استفاده می‌شود.
وی حمایت از تولید و ایجاد اشتغال را مسئله اصلی کشور دانست و تصریح کرد: نزدیک به 10 سال است که رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را با مضامین اقتصادی انتخاب می‌کنند که نشان می دهد این دغدغه ها برطرف نشده است، دادگستری استان در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری با همه ظرفیت تلاش کرده و به فعالیت‌های خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد دادگستری استان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در جلسه با فعالان اقتصادی حوزه پوشاک در خوزستان، اظهار کرد: یکی از ضعف‌های شهرک‌های صنعتی استان عدم توجه کافی به موضوع پوشاک و سیاستگذاری مناسب برای رفع مشکلات این حوزه است در حالی که به صورت جدی نیازمند آموزش و تلاش جدی برای توسعه کسب و کار در این بخش هستیم.

وی افزود: حمایت از کسب و کار‌های خانگی در زمینه پوشاک نیز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش را برطرف و به رفع مشکلات اشتغال در استان نیز کمک شایانی کند.


حسینی محراب ادامه داد: همچنین صنایع موجود در استان باید اقلام مورد نیاز خود را در زمینه پوشاک از داخل استان تهیه کنند و در این زمینه بار‌ها صحبت‌های لازم را در جلسات متعدد مطرح کرده ایم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: سرمایه گذاران خوزستانی در بخش پوشاک در صورتی که برای تولید انبوه محصولات آمادگی و ظرفیت لازم را داشته باشند ما نیز از آن‌ها حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

وی می‌گوید: با هماهنگی‌های لازم در روز‌های آینده اداره صنعت و معدن، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، کمیته امداد و بهزیستی خوزستان برای تامین نیرو به بخش خصوصی کمک خواهند کرد تا مشکلات کمبود نیروی این مجموعه‌ها نیز برطرف شود.

حسینی محراب گفت: صندوق کارآفرینی امید خوزستان نیز اعلام آمادگی کردند تا از کسب و کار‌های خرد در صنعت پوشاک در استان حمایت کنند.

استاندار خوزستان در این جلسه ابراز امیدواری کرد که به زودی شرایط لازم برای ایجاد فضای کسب و کار در شهرک‌های صنعتی، تامین نیروی انسانی بخش خصوصی و تهیه اقلام مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع از داخل استان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز