Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی صبح پنجشنبه در جریان عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده اظهار کرد: دستورات لازم به رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص روند درمان و اقدامات سریع و عاجل جهت مداوای مصدومین صادر شد.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی نقده نقص فنی و ترمز اتوبوس علت حادثه برای خبرنگاران اعزامی در نقده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

کد خبر 5243234

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر عتباتی قوه قضاییه خبرنگاران انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی شورای شهر کرمانشاه گرگان نتایج شمارش آرا عکس استانها بوشهر دهه کرامت انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا مشارکت مردم در انتخابات واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی خودروی سواری در محور شهرستان راور از توابع استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۸ و ۴۸ دقیقه امروز، پنجشبه نهم فروردین، واژگونی خودروی سواری لیفان در ۱۳۰ کیلومتری محور راور به دیگ رستم یک فوتی و چهار مصدوم در پی داشت.

براساس این گزارش، پس از وقوع این حادثه، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و فرد متوفی پس از رهاسازی به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

کد خبر 739927

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • ۵ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در آلمان
  • عکس| حادثه برای راننده نیسان بر اثر وزش باد شدید!
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت
  • یک فوتی در واژگونی پژو پارس در محور شاهرود - دامغان