Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نجفی گفت:همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دهه کرامت نمایندگان و رابطین اداره تبلیغات اسلامی ملایر دربخش های چهارگانه معرفی شدند.

 «حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دهه کرامت نمایندگان و رابطین اداره تبلیغات اسلامی ملایر دربخش های چهارگانه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در راستای تشکیل شبکه منسجم تبلیغی و فرهنگی در شهرستان از بین مبلغین فعال در بخش ها ۴نفر از این مبلغین به عنوان نماینده و رابط این اداره به  بخشداری ها و مسئولین بخش معرفی  شدند.

 وی گفت:  در این زمینه برای چهار بخش جوکار، سامن،  بخش مرکزی و بخش  زنگنه  چهار نفر معرفی شدند که این افراد در بخشداریها،  و یا شهرداری  آن شهر یک اتاق کاری برای فعالی های خود دارند

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح شهرستان انجام شده گفـت:  امیدواریم با این طرح که برای اولین بار است در سطح استان و شهرستان انجام می شود شاهد ارتقا  فرهنگ  دینی و معنوی شهرستان باشیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه این اداره در راستای پر کردن اوقات فراغت نیز برنامه  کلاس های آموزشی  قرآن شامل تجود،  قرائت قرآن و کلاس های هنری را  در تابستان دارد افزود:  این کلاسها برای رده سنی 8 تا 12 سال است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر مرکز  تشکیل کلاسها را برای دختران در حوزه علمیه خواهران و برای پسران در اداره تبلیغات ملایر دانست

وی افزود: این کلاس ها  از اواسط تیر ماه شروع می شود و علاقمندان برای ثبت نام باید به اداره تبلیغات  اسلامی ملایر مراجعه کنند.

حجت الاسلام نجفی  یادآور شد: این کلاسها در روزهای فرد و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با مربی گری بهترین اساتید و مربیان مجرب برگزار خواهد شد.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر شهرستان ملایر اداره تبلیغات اسلامی ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان