Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاح حسینیه دلسوختگان حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان پردیس با حضور مسئولان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم افتتاح حسینیه دلسوختگان حضرت فاطمه زهرا(س) در فاز ۴ پردیس با سخنرانی امام جمعه شهرستان پردیس برگزار گردید.

در شام ولادت پر نور حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مراسم افتتاح حسینیه دلسوختگان حضرت فاطمه زهرا(س) در فاز ۴ پردیس با سخنرانی امام جمعه شهرستان پردیس و با حضور آقای مهندس همتی شهردار پردیس، سید بهزاد  وثوق رئیس ستاد نماز جمعه، جمعی از جوانان و ساکنین محترم فاز ۴ برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک سالروز ولادت امام هشتم حضرت رضا(ع)، به روایتی از آن امام همام اشاره  کردند و افزود:فرد مؤمن نیست، مگر سه خصلت داشته باشد:۱- سنتی از خداوند که حفظ اسرار است را داشته باشد.۲- سنتی از پیامبر(ص) که مدارا کردن است را داشته باشد.۳- سنتی از امام که صبر در برابر مشکلات است را داشته باشد.

وی تصریح کرد: این دلسوختگی باید ولایت مداری را در دل ها زنده نگه دارد. و ان شاءالله شاهد فعالیتهای گسترده و خوب در سطح شهرستان باشیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح حسینیه میلاد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب