Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن پارادوومیدانی گفت: آب و هوای شهر توکیو خاص است و برای اینکه مشکلی در آنجا پیش نیاید ما اردو را در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهیم کرد.

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام لیست نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو، رشته دوومیدانی با ۱۴ ورزشکار در صدر نفرات اعزامی قرار دارد. نفراتی که بنا به اعلام کمیته ملی پارالمپیک شانس رسیدن به سکو را دارند و احتمال مدال‌آوری آنان در آوردگاه ژاپن کم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی اولاد یا نورمحمد آرخی، سعید افروز، امان الله پاپی، صادق بیت سیاح، علی پیروج، امیر خسروانی، سیامک صالح فرج زاده، علی اصغر جوانمردی، حامد امیری، هاشمیه متقیان، سامان پاکباز، وحید علی نجیمی، علیرضا مختاری و سجاد محمدیان دوومیدانی کارهای اعزامی به توکیو هستند.

بهمن رضایی رییس انجمن دوومیدانی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در زمینه برنامه های کمیته و فدراسیون برای آمادگی این ورزشکاران گفت: ۱۴ نفر از دوومیدانی کارهای جانباز، معلول و نابینا در لیست اعزام قرار گرفتند که بیش از ۲۲ درصد نفرات اعزامی کاروان ایران را تشکیل می دهند. البته شمار سهمیه‌های این رشته بیش از این عدد بود اما به خاطر سیاست کیفی گرایی کمیته ملی المپیک شمار آنان به عدد ۱۴ تقلیل پیدا کرد. این نفرات از شانس‌های نخست رسیدن به سکو هستند و امیدواریم که دست پر از توکیو بر گردند.

رییس انجمن پارادوومیدانی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین از ۲ سال گذشته برنامه های منظم و مستمری برای این ورزشکاران در دستور کار قرار داده و تمرینات آنان نیز بسیار منظم و تحت نظر کادر فنی و کارشناسان است. چند دوره رکوردگیری انجام شده و در نهایت برترین‌ها به توکیو می‌روند. با این شیوه از برنامه‌ریزی احتمال کسب مدال در پارادوومیدانی بیش از سایر رشته‌ها است.

رضایی با بیان اینکه هوای شهر توکیو شرجی و متفاوت از ایران است افزود: ما برای تطبیق‌پذیری ورزشکاران با آن هوا اردوهایی را در شهرهای مختلف در دستور کار قرار دادیم. این اردوها در شهرهای کیش و لاهیجان برگزار می‌شود. البته این اردو در چند مرحله و تا زمان اعزام تیم در شهر لاهیجان ادامه دارد. ما تلاش داریم که با یک برنامه مستمر بهترین شرایط را برای پارالمپین‌ها فراهم کنیم.

اقدامات حمایتی کمیته ملی پارالمپیک یکی دیگر از محور سخنان رضایی بود. وی در این زمینه گفت: تصویب حقوق ماهیانه، تزریق ۲ دُز واکسن، آزمایشات پزشکی و تجهیزات استاندارد از اقداماتی است که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای رفع دغدغه ورزشکاران در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انجمن پارادوومیدانی تيم ملي توکیو کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز