Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:32:32 GMT

امر به صلح امری واجب است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۰۱۳

امر به صلح امری واجب است

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امر به صلح امری واجب است که در حل و فصل مشکلات در کنار قدرت قانون نقش و جایگاه مهمی دارد.

حجت الاسلام  جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه مردم مطالبه گر هستند که قانون در سریعترین زمان مشکلات را پیگیری کند ، اما در کنار سیستم قضایی مصلحین بیشترین نقش را ایفا میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: نقش مصلحین در بین دو مومن جهاد در راه خدا است و امروز وظیفه داریم پرچمدار این رسالت بزرگ باشیم و همانطور که بسیاری از مشکلات در بین مردم سرپلذهاب توسط بزرگان ، مصلحان،علما و... حل و فصل شده و خواهد شد و این امری ارزشمند است تا وضعیت پایداری حاکم در شهرستان باشد.

 

وی با بیان اینکه قرآن در مورد امر به صلح سفارش کرد است خاطر نشان کرد: در قرآن کریم صلح به‌عنوان یک اصل کلی حاکم بر روابط بین‌المللی معرفی شده است و خدا می‌فرماید: ﴿وَ إِنْ جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ﴾ «و اگر به صلح گراییدند، تو [نیز] بدان گراى و بر خدا توکل نما که او شنواى دانا ا ست.»

 

حجت الاسلام  فاطمی نسب  با اشاره به اینکه مصلحین، سفیران صلح و سازش در خانواده ها هستند تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در رفع مشکلات مردم قدم‌های مثبت برداشته و اقدامات کاربردی انجام دهیم و مصلحین می توانند به عنوان نیروی محرکه در این امر یاری گر و کمک رسان باشند.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد مصلحین امام جمعه سرپل ذهاب حل و فصل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است