Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در شهرهای چهارگانه شهرستان آران و بیدگل اقامه می‌شود.

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طبق اعلام ستاد مقابله با شیوع کرونا و بر اساس رنگ‌بندی تعیین شده در نرم افزار ماسک شهرستان آران و بیدگل در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، لذا آیین وحدت ‌بخش نماز جمعه، فردا چهارم تیرماه با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: ستادهای نماز جمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و سفیدشهر تمهیدات بهداشتی لازم را برای برگزاری این آیین عبادی سیاسی فراهم کرده اند.

 

عبدلی افزود: این فریضه در شهر آران و بیدگل، فردا به امامت حجت الاسلام « علی روحانی» امام جمعه موقت این شهر اقامه خواهد شد.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل تاکید کرد: نمازگزاران با رعایت نکات بهداشت فردی و جمعی و همراه داشتن ماسک ، سجاده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کنند و افرادی که کوچک ترین علائم سرماخوردگی یا کرونا دارند برای حفظ سلامت خود و دیگران در نماز جمعه شرکت نکنند. 

 

عبدلی افزود: اتوبوس های حمل و نقل شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران در میادین اصلی شهر آماده خدمت رسانی و جابجایی نمازگزاران خواهند بود.

 

وی با تقدیر از همکاری نمازگزاران در رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته گفت: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آینده به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است