Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهری رنجبر: معرفی ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی والیبال، برای المپیک، به برگشت به تهران موکول شد. تیم ملی والیبال که برای دومین بار پیاپی، سهمیه المپیک گرفته، این بار قرار است برای تحقق آرمان محمد رضا داورزنی، رئیس فدراسیون در توکیو بازی کند. برای صعود به جمع چهار تیم اول المپیک.

به همین دلیل، فدراسیون با شیوع کرونا، به رغم قرارداد تا پایان المپیک با ایگور کولاکوویچ، قطع همکاری کرد و بعد با ولادیمیر آلکنوی روسی قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پرآوازه که می توانست، فدراسیون را برای دستیابی به آرمانش کمک کند. آلکنو بعداز یک ماه و نیم تمرین، ۱۷ بازیکن جوان و با تجربه را به ریمینی برد تا در لیگ ملتها و مصاف با غولهای بزرگ والیبال دنیا، محک خورده و پخته شوند. میدانی که قرار بود، مرد روسی ۱۲ سربازش، برای میدان بزرگ المپیک را بگیرد. آلکنو هر ۱۷ بازیکن را در ۱۵ بازی محک زد. حالا یکی بیشتر و یکی کمتر. اما به همه بازی داد تا بداند، هر کدام چند مرده حلاج هستند.

با پایان دور مقدماتی لیگ ملتها و کار تیم ملی در ریمینی، قرار بود بود ترکیب ۱۲ مسافر توکیو مشخص شود. اما نشد. حتی میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، چهارشنبه، قبل از بازی آخر گفته بود: ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی، بعد از بازی ایران مقابل آرژانتین در آخرین شب دور مقدماتی لیگ ملتها، معرفی می شود. اما حالا خبر رسیده، کار به حضور تیم در تهران موکول شده است. البته روابط عمومی فدراسیون هم معتقد است، فدراسیون برای معرفی ترکیب تیم ملی والیبال به کمیته برگزاری بازیهای المپیک تا ۱۵ تیرماه فرصت دارد.

در حالی فدراسیونی ها، با استدلال هایشان معرفی ترکیب تیم ملی را به تعویق می اندازند که فدراسیون لیست ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی را قبل از بازی با آرژانتین به کمیته ملی المپیک داده و شاید تنها به خاطر بازیکنان جانب احتیاط را نگه داشته است.

تیم ملی والیبال ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد فردا به تهران می رسد. البته بدون ولادیمیر آلکنو، مترجمش مانی کسرائی و توماس توتولو، دستیار ایتالیایی سرمربی که یک هفته ای کنار خانواده هایشان استراحت می کنند و برای شروع اردوی المپیک از ۹ تیرماه به تهران برمی گردند.

اردوی تیم ملی والیبال، از چهارشنبه هفته آینده در سالن فدراسیون شروع می شود. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در این باره می گوید:« احتمالا اردوی المپیکی، بعداز استراحت یک هفته ای بازیکنان، با حضور ۱۵ نفر شروع می شود. بازیکنان دو هفته تمرین می کنند و تیم با ترکیب ۱۲ نفره، به توکیو می رود.»

۲۵۱۲۵۶

کد خبر 1528717

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال لیگ ملتهای والیبال کمیته ملی المپیک تیم ملی والیبال معرفی ترکیب ترکیب ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش همشهری آنلاین، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 845232 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی تکواندو المپیک

دیگر خبرها

  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی