Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد آقا بیگی صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هدف از مهرواره «با خدا حرف بزن» پرورش حس دینی، افزایش نشاط معنوی، کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: همچنین محورهای موضوعی مهرواره نیایش و آرامش، زندگی شیرین من، دوست من خدا و شادی و امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: این مهرواره از بخش‌های تولید تئاتر، فیلم کوتاه، ادبی (شعر، داستان کوتاه)، نقاشی، خوشنویسی (تحریری، قلم نی)، عکاسی (موبایلی)، پادکست، شعر خوانی و اذان است.

آقا بیگی بیان داشت: مهلت ارسال آثار تا چهارم مردادماه سال جاری می‌باشد که آثار تصویری و صوتی (عکاسی، پادکست، اذان) در قالب لوح فشرده و آثار مکتوب (ادبی، خوشنویسی، نقاشی) به همراه فرم پیوست به آدرس دبیرخانه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و یا از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۸۵۴۱۳۰۶۳ ارسال گردد.

وی مقاطع سنی شرکت کنندگان را نوباوه ۴ سال، نوخوان ۷، نونهال ۹، نونگاه ۱۲، نوجوان ۱۵ سال و بخش ویژه نویسندگان و هنرمندان عنوان کرد.

آقابیگی با بیان اینکه به برگزیدگان این مهرواره در گروه سنی نوباوه ۶ نفر و در گروه سنی نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان در مجموع در هر بخش ۶ نفر برگزیده خواهند شد گفت: هر شرکت کننده می‌تواند فقط در ۲ بخش مرتبط با گروه سنی خود آثار ارسال کنند.

وی افزود: مراسم پایانی مهرواره در ۱۲ مردادماه سال جاری با حضور مسؤولان فرهنگی استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی تصریح کرد: مهرواره با خدا حرف بزن با برنامه مشترک ستاد اقامه نماز خراسان شمالی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی به اجرای هر چه بیشتر برنامه‌های مشترک با ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت هنر در راستای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرایض دینی شد.

کد خبر 5243268

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان خراسان شمالی مهرواره تئاتر ماه بجنورد استانداری خراسان شمالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان شورای شهر نتایج شمارش آرا عکس استانها بوشهر دهه کرامت انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه