Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با حکم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، امین نوروزی، زهره هراتیان و سعید سیدالحسینی به عنوان اعضای کمیته پزشکی منصوب شدند.

در احکام جداگانه رئیس فدراسیون به اعضای کمیته پزشکی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان، مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و طبق ماده ۴۷ اساسنامه فدراسیون فوتبال و به موجب این ابلاغ به سمت عضو کمیته پزشکی فدراسیون منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با تلاش مستمرتان و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم.

موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت داریم.

بیشتر بخوانید

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری جلسه فوری شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال کمیته پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم) کشور صادر گردیده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف گردیده که کمیته محترم انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را ننموده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

کد خبر 6084613

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست