Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه، می‌گوید تغییر رنگ موهایش ارتباطی با انتقال به یوونتوس ندارد و تنها روی یورو تمرکز کرده است. ‌

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فوق العاده جذاب بین دو تیم پرتغال و فرانسه در پایان با تساوی 2-2 خاتمه یافت؛ این تساوی باعث شد که هر دو تیم به مرحله بعدی رقابت های یورو صعود کنند اما فرانسه به عنوان تیم اول و پرتغال با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گروه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در مسابقه دیشب ابتدا این پرتغال بود که موفق شد با ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو از حریف خود پیش بیفتد. با این حال چند دقیقه بعد کریم بنزما نیز مانند رونالدو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در آغاز نیمه دوم بنزما در یک مصاف تک به تک دروازه پرتغال را باز کرد تا تیمش را پیش بیندازد. این اما پایان کار نبود و رونالدو در دقیقه 60 یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و نهایتاً بازی با همان نتیجه 2-2 خاتمه یافت.

 

پل پوگبا یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فرانسه در دور گروهی رقابتهای یورو به شمار می‌آمد. او که شب گذشته نیز 90 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت، در پایان بازی گفت: " ما راضی هستیم، مهم‌ترین چیز صعود از این گروه بود. ما این کار را در گروهی انجام دادیم که اصلاً آسان نبود. با این حال ما می دانیم که همچنان باید پیشرفت کنیم."

 

 

 

 

پوگبا در پاسخ به این سوال که موهای خود را با رنگ مشکی و سفید درآورده و شاید این به منزله حضور او در یوونتوس باشد، گفت: " انتظار نداشتم چنین سوالی را مطرح کنید. فعلاً به آینده فکر نمی‌کنم و تمام انرژی خود را روی یورو گذاشته‌ام. رنگ موهایم همیشه تغییر می کند و شما این را می دانید."

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 یوونتوس پل پوگبا تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 یوونتوس پل پوگبا تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

تیم‌های ملی فرانسه و شیلی یاد و خاطره قربانیان حمله تروریستی در کروکوس (روسیه) را گرامی خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپ دیالو رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت: قبل از بازی دوستانه تیم‌های ملی فرانسه و شیلی، یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان حمله تروریستی در سالن شهر کروکوس برگزار می شود.

در غروب 22 مارس، تروریست‌ها در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو تیراندازی کردند. بر اساس آخرین داده‌های کمیته تحقیقات روسیه طی این حمله تروریستی 139 نفر جان خود را از دست دادند.

امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!

دیالو می‌گوید هنگامی که چنین رویدادهایی رخ می‌دهد، لازم است که با مردم روسیه همبستگی نشان دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در پاسخ به این پرسش که «چرا در بازی دوستانه سه روز قبل با تیم ملی آلمان یک دقیقه سکوت اعلام نشد؟»، اظهار داشت: با توجه به این همه وحشت، باید این ادای احترام را در شرایط قابل قبولی انجام داد. مطمئن باشید که فدراسیون فوتبال فرانسه با مردم روسیه و همتایان خود در این کشور همبستگی کامل دارد.

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فرانسه و شیلی از ساعت 23:30 امشب (سه‌شنبه) در شهر مارسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو