Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@06:32:32 GMT

بدترین سه ماهه بیت‌ کوین از ۲۰۱۴

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۲۷۹

بدترین سه ماهه بیت‌ کوین از ۲۰۱۴

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ با این وجود پس از افت شدید، افزایش تقاضا در بازار رمزارزها، باعث شکل‌گیری روند صعودی شد.

بیت‌کوین در پایان معاملات روز گذشته با ۳.۹۷ درصد افزایش به قیمت ۳۳ هزار و ۶۴۱ دلار و اتریوم با ۴.۶۸درصد افزایش به قیمت ۱۹۸۸ دلار معامله شدند.

پربیننده ترین بازگشت مجدد رمزارز مشهور به کانال ۳۴هزار دلاری / بیت‌ کوین پس از سقوط اخیر برای سرمایه‌ گذاری قابل اطمینان است؟ کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز کشور در تهران + فیلم ۳۰۰میلیارد دلار از سرمایه افراد در رمزارزها نابود شد عقب‌ نشینی بیت‌ کوین از کانال ۳۰ هزار دلاری / بازار رمز ارزها سرخ شد افزایش تقاضای بیت‌ کوین با کاهش قیمت‌ ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱ ارديبهشت
  • روز سرنوشت‌ساز بیت کوین
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين