Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:08:43 GMT

۲ پیام تسلیت برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۳۰۶

۲ پیام تسلیت برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

«مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیرمسئول خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)» و «سازمان انتشارات جهاددانشگاهی» پیام‌های تسلیتی برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه وازگونی اتوبوس منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیرمسئول خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) برای درگذشت مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا - و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - آمده است:

«بنا بود راویان رنج‌های محیط زیست در تازه‌ترین مجاهدت خود این‌بار پیام‌آور شادی باشند و از تولدی دوباره بگویند؛ اما حادثه‌ای شوم جامعه را به داغ دو تن از  این راویان نشاند، شاید اشک‌های ما در سوگ‌شان مرهمی بر زخم‌های دریاچه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جامعه خبری کشور و خانواده‌های داغدار آن دو عزیز تسلیت گفته و  برای آنان از حضرت حق، طلب صبر دارم.
روحشان شاد و یادشان گرامی»


 همچنین در پیام تسلیت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برای درگذشت این دو خبرنگار حوزه محیط زیست آمده است:

«و أنّ إلی ربک المنتهی

با کمال تأسف و تأثر درگذشت همکار ارجمند خانم مهشاد کریمی، خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران و سرکار خانم ریحانه یاسینی،خبرنگار ایرنا را تسلیت عرض می‌کنیم.

پروردگار مهربان روح این دو عزیز سفرکرده را با اولیاء خویش محشور فرماید و به همه‌ داغدیدگان و بازماندگان به‌ویژه خانواده‌های مصیبت‌دیده، صبر و اجر عنایت کند.»

عصر دیروز (چهارشنبه، ۲ تیر) اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست مهشاد کریمی ریحانه یاسینی پيام تسليت برای درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی آذرپی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیتی آذرپی مورخ هنر که در زمینه هنر ایران باستان، به‌ویژه هنر سغدی پژوهش‌های ارزنده‌ای انجام داده بود درگذشت.

گیتی آذرپی در تهران زاده شد.سال ۱۹۵۳ پس از دوره دبستان با خانواده به آمریکا رفت. در انگلستان به دبیرستان رفت و در بازگشت به امریکا با ادامه تحصیل در رشته تاریخ هنر از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دکتری گرفت و سال ها در همان دانشگاه تدریس کرد. از او کتاب‌ها و مقاله‌هایی در زمینه هنر ایران باستان به‌ویژه در زمینه هنر سغدی به یادگار مانده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898777

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت