Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) ، خادمین حرم رضوی با همراه داشتن پرچم منور بارگاه ملکوتی حرم مطهر امام رضا (ع) با ورود به جمعیت هلال احمر استان این جمعیت را آکنده از شمیم معطر حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کردند.

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : همزمان با دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ، خدام حرم مطهر رضوی ، حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید مهمان جمعیت هلال احمر استان و کارمندان این جمعیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی شعشعی در این مراسم که با حضور شورای معاونین و جمعی از پرسنل و امدادگران در نمازخانه ستاد برگزار شد ، ضمن خیرمقدم به خدام رضوی و اعضای کاروان زیر سایه خورشید، گفت: حضور خدام همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شهرها و روستاها، سبب ارتقای فرهنگی و معنوی در جامعه بالاخص در بین نسل جوان شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تلاش‌های صادقانه این جمعیت مورد توجه خداوند و امام مهربانی ها باشد ، افزود : بر این اساس هر کسی که تلاش می‌کند دل‌های مردم را به آن سرزمین نور پیوند دهد قطعا مأجور خواهد شد و اگر ما در این جا و در جمعیت هلال احمر استان چنین توفیقی پیدا کرده‌ایم به آن افتخار می‌کنیم .

شعشعی با تقدیر از حضور خامان حرم رضوی در جمعیت هلال احمر استان، خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم حرم رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مداحی و بیان ویژگی‌های آن بزرگوار همواره روح بخش است.

در ادامه  مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی در وصف آن حضرت توسط خادمین حرم رضوی انجام شد.

در پایان توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان به پرسنل با نام معصومه و رضا هدایی تقدیم و همچنین از طرف خادمین حرم رضوی به همه حاضران در مراسم هدیه‌هایی متبرک شده از آستان قدس رضوی اهدا شد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت جمعیت هلال احمر یزد جمعیت هلال احمر استان حرم رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان