Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدوی می گوید مثل کریم باقری در فوتبال ایران تکرار نمی‌ شود

محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس نسبت به حواشی بعد از بازی این تیم و تراکتور واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، محمدرضا مهدوی درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران که با پیروزی 1-0 مقابل تراکتور به دست آمد به میزان گفت:

بازی مخصوصاً در نیمه اول از نظر فنی چیزی نداشت و حوصله همه سر رفته بود، اما در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد و پرسپولیس هم توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی را از طرف خودم به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

مهدوی در واکنش به مصاحبه رسول خطیبی بعد از بازی با پرسپولیس که قهرمانی این تیم را به وزیر ورزش و مسائل حاشیه‌ای ربط داده بود عنوان کرد:

واقعاً مخالف این صحبت هستم. البته طرف صحبتم خطیبی نیست بلکه مخالف این هستم که بخواهیم موفقیت‌های یک تیم را به مسائل بیرون از مستطیل سبز ربط بدهیم. واقعاً دیگر خسته کننده شده که بعد از هر موفقیت پرسپولیس حرف از وزیر ورزش یا چنین مسائلی بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:

به نظر من مربیان دیگر به جای اینکه بخواهند حرف‌های تکراری بزنند، بروند و خودشان و تیمشان را قوی کنند. یعنی الان در تمام دنیا وزیر‌های ورزش در موفقیت‌های تیم‌ها نقش دارند؟ یا پرسپولیسی که در این سال‌ها بیش از ده جام قهرمانی گرفته همه این جام‌ها به خاطر وزیر ورزش بوده و مسائل خارج از مستطیل سبز؟ این‌ها حرف‌های غیر منطقی و غیرحرفه‌ای است.

مهدوی افزود:

دیدگاه من این است که یک مربی باید آنقدر خودش و تیمش قوی باشند که اگر داور یکی، دو اشتباه هم انجام داد باز تیم او برنده از زمین خارج شود. ما نباید مدام به خودمان و اطرافیانمان انرژی منفی وارد کنیم، نمی‌شود که یک تیم مدام قهرمان شود و ما بگوییم که همه این قهرمانی‌ها به خاطر فلان وزیر یا فلان مسئول است.

مهدوی در واکنش به حرکت جالب کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس که کمک کرد تا سیامک نعمتی با دست مصدوم جام قهرمانی را بالا ببرد گفت:

من در مورد باقری فقط یک چیزی می‌گویم، دیگر مثل او در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. باقری در عرصه بازیگری، مربیگری، انسانیت و عرصه‌های اجتماعی یک الگوی به تمام معنا است.

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی رسید؛ یورو 2020 تاریخی شد پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدرضا مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد