Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:35:50 GMT

مرگ کرونایی ۸ البرزی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۴۲۱

مرگ کرونایی ۸ البرزی

فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  گفت: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) ، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۴۶ هزار ۹۸۵ نفر است.

 فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۹۷ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای ۲۱۸ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۲۳۳ نفر رسیده است.

فتحی افزود:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۲ هزار و ۲۵۲ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، با صعود رم و آتالانتا به نیمه نهایی لیگ اروپا و نیز فیورنتینا به نیمه نهایی لیگ کنفرانس، سهمیه پنجم سری آ در لیگ قهرمانان فصل بعد که با فرمت جدید و 36 تیم برگزار خواهد شد، قطعیت پیدا کرد.

هرچند ایتالیا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حتی یک نماینده هم نداشت ولی به خاطر موفقیت تیم هایش در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس توانست ضریب امتیازی بالاتری نسبت به لیگ های معتبر دیگر اروپایی کسب کند و سهمیه پنجمش در لیگ قهرمانان 25-2024 قطعی شد.

در حال حاضر و با توجه به جدول سری آ در فاصله 6 هفته تا پایان، اینتر، میلان، یوونتوس، بولونیا و رم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده اند. اگر رم یا آتالانتا قهرمان لیگ اروپا شوند و بین 5 تیم اول سری آ نباشند، ایتالیا فصل بعد 6 سهمیه خواهد داشت.

ایتالیا - 19.429 امتیاز (یک سهمیه اضافی در لیگ قهرمانان)
آلمان - 17.929 امتیاز (یک سهمیه اضافی در لیگ قهرمانان در حال حاضر)
انگلیس - 17.375 امتیاز
فرانسه - 15.917 امتیاز
اسپانیا - 15.313 امتیاز

جنگ برای سهمیه آخر بین بوندسلیگا و لیگ برتر است و فعلا آلمانی ها دست بالاتر را دارند. بوندسلیگا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بایرن و دورتموند را دارد و در لیگ اروپا نیز لورکوزن بین 4 تیم است. 

دیگر خبرها

  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله