Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:19:58 GMT

رونالدو به صدر برترین های یورو رسید

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۴۳۰

رونالدو به صدر برترین های یورو رسید

کریستیانو رونالدو که شب گذشته موفق شد به رکورد 109 گل ملی علی دایی برسد، به صدر برترین بازیکنان یورو 2020 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهی رقابت های یورو 2020 به پایان رسید و چهره 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها مشخص شد. در مهمترین دیدارهای این مرحله، بلژیک باید به مصاف پرتغال برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال لوکاکو و رونالدو ستاره های اینتر و یوونتوس در این مرحله جذاب خواهد بود. همچنین انگلیس – آلمان و کرواسی – اسپانیا از نبردهای مهم این دور خواهد بود.


اما با پایان مرحله گروهی، کریستیانو رونالدو موفق شد ضمن تصاحب عنوان آقای گلی، به صدر با ارزش ترین بازیکنان یورو 2020 صعود کند. فوق ستاره پرتغالی شب گذشته 2 بار دروازه فرانسه قهرمان جهان را باز کرد تا تیمش را راهی مرحله بعد کند.


او ضمن رساندن شمار گل هایش به عدد 5، به امتیاز 86335 رسید. رونالدو در این تورنمنت، 84 درصد پاس هایش سالم بوده، 11 بار برای گلزنی تلاش کرده، یک پاس گل داده و بالاترین سرعتی که از خودش به ثبت رسانده، 28.8 کیلومتر بر ساعت بوده است. نکته جالب اینکه از 6 شوت درون چارچوب او، 5 موردش به گل تبدیل شده است.


پس از ستاره بیانکونری، رابین گوسنس پدیده تیم ملی آلمان در این رقابت ها حضور دارد. او که در کتاب خاطراتش فاش کرد که پس از دیدار یووه و آتالانتا رونالدو از دادن پیراهنش به او خودداری کرده، نامش را بر سر زبان ها انداخت. این بازیکن که 232 دقیقه برای مانشفات به میدان رفته، با 61818 امتیاز در تعقیب رونالدو است.

 

 

 


گوسنس در یورو 2020 یک بار موفق به گلزنی شد، 83 درصد پاس هایش صحیح بودند، 6 تکل موفق داشت، 9 بار موفق به بازیابی توپ شد و 4 بار هم دفع توپ داشت. او توانسته در این تورنمنت سرعت 30.4 کیلومتر بر ساعت را از خودش به جای بگذارد.


پس از این رونالدو گوسنس، دو بازیکن هلندی در رده های سوم و چهارم ایستاده اند. واینالدوم که در هر 3 بازی لاله های نارنجی به صورت کامل بازی کرد، 3 بار برای هلند گلزنی کرد. این بازیکن 91 درصد از پاس هایی که داد، سالم بودند. 10 بار برای گلزنی تلاش کرد، 13 بار موفق به بازیابی توپ شد و سرعت 31.3 کیلومتر بر ساعت را در این تورنمنت از خود به جا گذاشت.


رتبه چهارم نیز به ممفیس دپای رسیده است. او که 2 بار برای هلند گلزنی کرده، 72 درصد پاس هایش صحیح بودند. 11 بار برای گلزنی تلاش کرد، 2 پاس گل داد و سرعت 30.8 کیلومتر بر ساعت را در یورو 2020 به ثبت رساند.

 


همچنین پاتریک شیک ستاره چک در رتبه پنجم، مانوئل لوکاتلی پدیده ایتالیا در جایگاه هشتم، ایوان پریشیچ در رتبه یازدهم، روبرت لواندوفسکی در رتبه هیجدهم، روملو لوکاکو در جایگاه بیست و یکم، کوین دی بروینه در رتبه بیست و سوم، کریم بنزما در جایگاه شصت و دوم و تیبو کورتوا در رتبه هفتاد و هشتم قرار گرفته اند.

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو کیلومتر بر ساعت یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

والورده یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان کارلو آنچلوتی در این بازی بود که موفق شد نمایشی خیره کننده را ارائه کند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات ایفا کرد که از چشم کارشناسان یوفا هم دور نماند.

جایزه بهترین بازیکن زمین پس از سوت پایان بازی به این ستاره اروگوئه‌ای اهدا شد و او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «جایزه بهترین بازیکن زمین که به من رسید به همه هم‌تیمی‌هایم تعلق دارد من آن را در رختکن خواهم گذاشت و به همه به خاطر اینکه با تمام وجود در این بازی تلاش کردن تبریک می‌گویم.

مشخصا منچستر سیتی فوتبال بهتری را از ما ارائه کرد اما ما رئال مادرید هستیم. هواداران ما امشب در ورزشگاه واقعا باورنکردنی بودند. من و مجری جوی چمن ورزشگاه نشستیم و از این لحظات لذت بردیم. این بهترین اتفاق در فوتبال است.»

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • برترین دانشگاه‌ها در هر رشته کدامند؟