Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه‌ فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما و دیگر باشگاه‌ها منتظر رأی کمیته استیناف هستیم، چرا که این رأی می‌تواند سرنوشت زحمات چند سالۀ یک باشگاه را مشخص کند و تأخیر پدید آمده برای ما نیز سوال برانگیز است.

پس از اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در خصوص تخلف باشگاه پیکان ‌تهران در استفاده از شش تعویض، در جریان بازی با سایپا که منجر به تغییر نتیجه این دیدار و اعلام برد سه بر صفر سایپا شد، این رأی سایپا را به حاشیه امن برای سقوط نکردن به دسته یک برد و در مقابل، شرایط را برای ذوب‌آهن سخت کرد، به همین دلیل تیم‌های نساجی، پیکان و ذوب‌آهن به این رأی معترض شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باشگاه ذوب‌آهن اعتراض خود را در این خصوص به کمیته استیناف اعلام و حتی پیکان نیز اعتراض کتبی‌ای را به کمیته استیناف ارسال کرد، اما بعد از گذشت بیش از دو هفته، هنوز فدراسیون و کمیته استیناف رأی خود را اعلام نکرده‌اند.

مجتبی فریدونی، در واکنش به این مسئله در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما همچنان منتظر رأی کمیته استیناف هستیم و اینکه تا کنون رأی قطعی صادر نشده، برای ما هم جای سوال دارد. مشخص است که صدور رأی به نفع سایپا خلاف قوانین و مقررات است و باید سریع‌تر تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی دربارۀ جلسه‌ای که با کمیته اخلاق فدراسیون داشته، توضیح داد: مسئلۀ خاصی نبود. به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن باید بتوانم از حق تیم‌های زیر مجموعۀ باشگاه دفاع کنم و در این زمینه هر کاری نیاز باشد انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص افزایش رشته‌های تحت پوشش باشگاه، گفت: علاوه بر تیمداری در رشته‌های فصل گذشته در رشته‌های دو و میدانی، وزنه برداری، قایقرانی و چند رشته انفرادی در بخش بانوان نیز تیمداری خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم نمایندگان خوب و شایسته‌ای در لیگ‌های کشوری داشته و به نتایج خوبی برسیم.

فریدونی با اشاره به تمدید قرارداد فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن و حضور ارسلان کاظمی در این تیم گفت: کوهیان یکی از مربیان خوب و باتجربه بسکتبال کشورمان است که امسال نیز با توجه به توافقات انجام شده قرارداد خود را تمدید کرد. همچنین با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم سعی کردیم بازیکنان و نفرات خوبی را به خدمت بگیریم که در همین راستا بازیکنانی مثل محمدرضا اکبری، فرید اصلانی، سجاد مشایخی و محمدحسین احمدی قرارداد خود را تمدید کردند و ارسلان کاظمی و امیرعلی قلی زاده نیز این فصل در ترکیب تیم بسکتبال ذوب‌آهن خواهند بود.

وی امضای تفاهم‌نامه با هیئت‌های تنیس روی میز و شطرنج در زمینه استعدادیابی ویژه فرزندان خانواده ذوب‌آهن را تحولی بزرگ در این رشته‌ها خواند و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که ویژه خانواده بزرگ ذوب‌آهن است، قرار است با برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره استعدادیابی کشور، فرزندان افراد شاغل در ذوب‌آهن در رشته‌های تنیس روی میز و شطرنج در فرایند استعدادیابی شرکت کرده و در ادامه وارد فرایند تربیت و آموزش شوند و زیر نظر هیئت‌های مربوطه قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه ذوب آهن مجتبی فریدونی تيم بسكتبال ذوب آهن کمیته استیناف فرزاد كوهيان ارسلان كاظمي سجاد مشایخی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کمیته استیناف رأی کمیته ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم بهروان در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. با توجه با هماهنگی‌های بعمل آمده با کنفدراسیون فوتبال آسیا و به احترام آقای بهروان جایگزینی برای ایشان در هیات استیناف معرفی نخواهد شد. 

در ادامه مدیر مجوز باشگاهی گزارشی از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارایه کرد. همچنین وضعیت سایر مدارک باشگاه‌ها نیز بررسی شد.

 در پایان باتوجه به زمان بندی فرایند‌های مجوز باشگاهی، جلسات تصمیم گیری هیات‌های بدوی و استیناف برنامه ریزی شد.

براساس برنامه زمان بندی اعلام شد می‌بایست اسامی باشگاه‌های حایز شرایط دریافت مجوز باشگاهی تا تاریخ ۱۰ خرداد به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • آیت‌الله اراکی: ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • درباره پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم اسرائیل که موشک‌های ایران به آن اصابت کرد، چه می‌دانیم؟
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!