Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه "بیشتر شهرهای استان بوشهر در وضعیت قرمز و نارنجی است" گفت: از ۲۵ شهر دارای امام جمعه استان بوشهر به سبب وضعیت نامساعد کرونایی در ۲۳ شهر آن نماز جمعه برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به وضعیت کرونایی استان اظهار داشت: از 10 شهرستان استان بوشهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت، 5 شهرستان دشتی، دشتستان، کنگان، عسلویه و تنگستان قرمز، 4 شهرستان بوشهر، گناوه، جم و بندر دیر در وضعیت نارنجی و یک شهرستان دیلم در شرایط زرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان درمانی و بهداشتی تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا را رعایت شیوه‌نامه بهداشتی اعلام کرده‌اند گفت: یکی از صفات مومن توجه به موارد بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری و سلامتی مردم است که در این راستا باید همگان دستورات بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به اینکه 25 شهر این استان دارای امام جمعه است تصریح کرد: به سبب وضعیت نامساعد کرونایی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه فردا 4 تیر ماه در 95 درصد شهرهای استان بوشهر اقامه نمی‌شود.

نماز جمعه کاشان فردا اقامه می‌شودنماز جمعه در 17 شهر استان بوشهر برگزار نمی‌شودنماز جمعه فردا ‌در تمام شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود

بهمیاری از برگزاری نماز جمعه تنها در شهرستان زرد خبر داد و بیان کرد: نماز جمعه فردا تنها در دو شهر دیلم و امام حسن (ع) با توجه به وضعیت زرد آنها به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لغو نماز جمعه در مرکز استان بوشهر افزود: به سبب وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی نماز جمعه فردا 4 تیرماه در 23 شهر استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر باتأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات افزود: امید می‌رود با کاهشی شدن مبتلایان به کرونا و تغییر رنگ‌بندی، از هفته‌های آینده شاهد برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف استان باشیم.

انتهای پیام/190/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد جمعه استان بوشهر برگزار نمی شود نماز جمعه فردا ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود