Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:30:10 GMT

واژگونی اتوبوس در یزد/۵ کشته و 33 مصدوم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۵۷۲

واژگونی اتوبوس در یزد/۵ کشته و 33 مصدوم

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، این حادثه صبح امروز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به دلیل ترمز بریدن اتوبوس و برخورد آن با تریلر گزارش شده که در نهایت با واژگونی اتوبوس ۳۳ مصدوم راهی بیمارستان شده اند.

به گفته رئیس اورژانس یزد، این اتوبوس جمعا ۳۹ مسافر و سرنشین داشته که با راننده تریلی، مصدومین و فوتی های این حادثه ۴۰ نفر هستند که از این تعداد متاسفانه ۵ نفر فوت شده و جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد دهقان با بیان اینکه امدادرسانی به این حادثه با موفقیت به پایان رسید اظهار کرد: زمان ماموریت تیم های امدادی حادثه واژگونی اتوبوس زاهدان _ آباده از لحظه وقوع تا انتقال آخرین مصدومین به بیمارستان ۳ ساعت طول کشید.

وی با بیان اینکه یک نفر مصدوم حادثه از انتقال خودداری کرده و در محل درمان شده افزود:  این حادثه با کمک نیروهای هلال احمر به موقع امدادرسانی شد و بالگرد و آمبولانس هلال احمر نیز در محل حادثه به کمک اورژانس شتافت.

رئیس اورژانس یزد در خصوص انتقال مصدومان در این عملیات 3 ساعته عنوان کرد: ۱۲ مصدوم با اتوبوس آمبولانس اورژانس، ۲ مصدوم از طریق بالگرد اورژانس، ۷ مصدوم از طریق بالگرد هلال احمر، ۹ مصدوم با آمبولانس های اورژانس و ۳ مصدوم با آمبولانس های هلال احمر انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه این حادثه دقیقا در مقابل پمپ بنزین دهشیر و در لاین مقابل رخ داده است گفت: مصدومان به بیمارستان های شهید بهشتی شهرستان تفت، خاتم الانبیاء شهرستان ابرکوه، شهید صدوقی و شهید رهنمون شهر یزد منتقل شدند.

به گزارش فارس، اتوبوس با ۳۹ سرنشین از مبدا زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه تریلی متوقف در مسیر مخالف برخورد و متوقف می شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس یزد بیمارستان زاهدان رئیس اورژانس یزد احمد دهقان مصدوم و فوتی حادثه اتوبوس یزد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم