Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس دهی در نیمه غربی خط شش متروی تهران فردا جمعه چهارم تیرماه ۱۴۰۰ با یک ساعت تاخیر انجام می شود.

به گزارش برنا؛ در راستای تعامل و همکاری با شرکت راه آهن شهری تهران و حومه( مترو) برای تکمیل نواقص اجرایی؛ در روز جمعه چهارم تیرماه مسافرگیری در نیمه غربی خط شش متروی تهران حدفاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۶:۰۰ به ۷:۰۰ صبح تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه آهن مترو مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد