Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@01:35:33 GMT

ویدئو | پلیس فداکار جوان ۳۰ ساله را از خودکشی منصرف کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۷۰۹

ویدئو | پلیس فداکار جوان ۳۰ ساله را از خودکشی منصرف کرد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا سرهنگ مصطفی فرهمند مامور فداکار پلیس در خصوص چگونگی وقوع حادثه اظهار داشت: روز گذشته(دوشنبه) از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل «لب آب» حلق آویز کند.

 فرهمند ادامه داد: به همراه تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز کرده و به زندگیش پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فرد بسیار در تصمیمش جدی بود و به توصیه های اطرافیان اعتنایی نداشت و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود خود را حلق آویز می کند.

مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: زمانی که شرایط را اینگونه دیدم تصمیم گرفتم به هر شکل ممکن او را از تصمیمش منصرف کنم و پس از مقداری نزدیک شدن، به او قول دادم کمکش خواهم کرد و به این فرد تاکید کردم خودکشی و مرگ راه حل مناسبی برای حل مشکلش نیست.

 فرهمند خاطرنشان کرد: پس از آنکه دیدم مقداری آرامتر شده به صحبت های خود ادامه داده و توانستم او را از تصمیمش منصرف کرده و از طناب دار جدا کنم.

وی با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل یکی از استانهای اطراف کرمانشاه است، گفت: در صحبت هایی که داشتیم متوجه شدم مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیمش بوده است.

این مامور فداکار پلیس در پایان از انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کارهای مشاوره ای و بازیابی شرایط روحی و روانی وی به منظور بازگشت به شرایط عادی زندگی خبر داد.

کد خبر 609230 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خودکشی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خودکشی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مامور در تهران!

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895955

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟
  • «سعید بی‌ناموس» چگونه خودکشی کرد؟‌ + ویدئو | گوشه ای از رعب و وحشت شروری که در ساختمان وزرا فوت کرد
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • بازداشت یک مامور در تهران!