Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: برخی‌ها سعی می‌کنند با حاشیه‌سازی ارائه خدمات به مردم را با اختلالی جدی روبه‌رو کنند.


حمید لطف‌اللهیان سوم تیرماه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با انتقاد شدید از موانع ایجاد شده برای خرید قیر در فصل کاری اظهار کرد: در حالی وارد تیرماه شدیم که هنوز مشکل قیر شهرداری حل نشده و در این زمینه تعیین تکلیفی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: عده‌ای با خودنمایی و ایجاد شبهه سعی کردند تا مانع از خرید قیر از یک شرکت دولتی به قیمت بورس با تعهد شوند که این روند کار اختلال در خدمات‌رسانی به مردم را به وجود آورده است.


شهردار اردبیل به توافق قانونی شهرداری با مالکان اشاره کرد و گفت: کمیته انطباق حتی به این امر حقوقی نیز شبهه وارد کرده و سعی می‌کند در بدیهی‌ترین موضوع نیز ایراد و اشکال وارد کند در حالی که ما نمی‌دانیم درد خود را به کجا ببریم و کارشکنی‌های مختلف کمیته انطباق را با چه کسی در میان بگذاریم.


لطف‌اللهیان افزود: در حالی که مردم و شهروندان با هزاران مشکل روبه‌رو هستند معلوم نیست کمیته انطباق به چه دلیلی با ایرادات واهی سعی می‌کند تا مانع از روند اجرای مصوبات شورا و شهرداری شود که نمونه‌های مختلف آن را نیز به عینه و در رد مصوبات و ارسال آن به کمیته‌ها و شورای حل اختلاف استانی شاهد هستیم.


وی با انتقاد از افرادی که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم سنگ‌اندازی می‌کنند، خاطر نشان کرد: در حالی که انتظار می‌رود در این شرایط سخت تحریمی و کرونایی بهبود فرآیندها و انجام بهتر امور در شورا و شهرداری اتفاق بیفتد اما همچنان عده‌ای سعی می‌کنند با هدف خودنمایی مانع از فرآیند خدمت‌رسانی شهروندان شوند که این کار اصلا پسندیده و قابل قبول نیست.


لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: من به مردم اردبیل اعلام می‌کنم که با گذشت سه ماه از فصل بهار که بهترین فصل کاری بود، عده‌ای اجازه ندادند تا ما خرید قیر را برای فعالیت کارخانه آسفالت انجام دهیم و همچنان این مصوبه در پیچ و خم تصویب در کمیته انطباق گرفتار شده است.


وی بیان کرد: چنین رفتارها و اقداماتی نه تنها شبهه‌ناک و در مسیر خدمات‌رسانی اختلال ایجاد می‌کند بلکه دلسردی همشهریان را نیز زمینه‌ساز خواهد شد.


لطف‌اللهیان ارجاع برخی از مصوبات را به شورای حل اختلاف زمان‌بر و بسیار طولانی اعلام کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود همین افرادی که شبهه ایجاد می‌کنند پاسخگوی افکار عمومی باشند.
شهردار اردبیل تصریح کرد: در حالی که فصل تابستان چند روزی است که شروع شده هنوز تکلیف خرید قیر و فعالیت کارخانه آسفالت مشخص نبوده و ما امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات به وجود آمده در این زمینه که نوعی توقف در عمران و آبادانی شهر را رقم زده، برطرف شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حقوق شهروندی شهرداري تعطیلی 12 مرکز ارائه خدمات عمومی کمیته انطباق لطف اللهیان خرید قیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عظیمیان ظهر دوشنبه در اردوی فرهنگی سیاحتی جانبازان بیمارستان روانپزشکی تبریز در اردوگاه فرهنگی درمانی توانبخشی رامسر گفت: ۲۸ مرکز درمانی در کل کشور تحت سازمان سلامت کوثر برای صیانت از حقوق جانبازان فعالیت کنند.

وی افزود: در راستای تمرکز بر خدمت رسانی و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و نظارت تخصصی بهتر، معاونت سلامت سازمان سلامت کوثر از یک سال گذشته تمامی مراکز را تحت کنترل و نظارت و ساعات مختلفی را جهت نظارت و بازرسی مراکز درمانی سازمان سلامت کوثر و شرکت متد بر عهده دارد.

عظیمیان در ادامه تصریح کرد: این سازمان ۲۸ مرکز درمانی در کشور دارد و طی یک سال گذشته تعداد ۱۵۵ مرکز نیز تحت پوشش قرار گرفته است و ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثر اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مسئولیت درمانی از بنیاد شهید منفک و به سازمان سلامت کوثر محول شد.

وی با بیان اینکه، اردوی جانبازان در سال ۱۴۰۲ با تجلیل از همسران جانبازان در مناطق مختلف کشور برگزار شده است افزود: در سال جاری اردوهای تفریحی درمانی برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در دستور کار می‌باشد.

وی مهمترین وظیفه خطیر سازمان سلامت کوثر در حوزه فعالیت تخصصی را نظارت بر وضعیت درمان جانبازان برشمرد و بیان داشت: طی یک سال گذشته اقدامات ویژه جهت رسیدگی به جانبازان در مراکز درمانی انجام گرفته و گسترش خواهد یافت، ضمناً برنامه پایش سلامت جانبازان نیز در این اردوها توسط سازمان سلامت کوثر انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6085532

دیگر خبرها

  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت