Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:39:05 GMT

روحانی: ایران از لحاظ گازرسانی در دنیا اول است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۸۲۳

روحانی: ایران از لحاظ گازرسانی در دنیا اول است

رییس جمهور با تاکید بر این که ایران از لحاظ گازرسانی در سطح دنیا به عنوان اولین کشور قرار دارد گفت: کاری است که شرکت گاز و وزارت نفت در کشور انجام داده موجب افتخار است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز -سوم اردیبهشت ماه- در هفتاد و پنجمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید در افتتاح طرح‌های ملی وزارت نفت در سراسر کشور اظهار کرد: در طول این ۸ سال نسبت به ۸ سال قبل گاز رسانی به روستاها ۲۵ برابر شده و این رقم بسیار مهمی است که نشان از خدمت همه مهندسین و کارگران و مدیران بخش گاز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه بخش صنعت هم در این ۸ سال نسبت به ۸ سال قبل ۱۰ برابر شده بنابراین رقم افتخار آمیزی است و نشان می‌دهد همه برای آبادانی کشور در این ۸ سال تلاش کردند. در دورانی که دوران تحریم شدید و جنگ اقتصادی بخصوص در این ۳ سال و نیم اخیر بوده که البته در کنار آن کرونا و مشکلات دیگر هم کشور بوده است اما این به معنای آمادگی این ملت برای ایثار و فداکاری و توسعه کشور است.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 502865

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت نفت حسن روحانی رئیس جمهور پویش تدبیر و امید افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج اظهار کرد: یکی از پیام‌های آیه شریفه ۱۲۳ سوره توبه این است کافرانی که با مسلمانان در جنگ و دشمنی هستند باید همواره در ترس و رعب و وحشت باشند و جامعه اسلامی باید قدرتمند باشد و قدرت‌نمایی بکند و با صلابت و هیبت باشد.

وی اضافه کرد: سپاه اسلام باید ضمن حفظ همیشگی آمادگی خود همواره با مانورها، رژه‌ها، شعارها، تشرها و تهدیدها صلابت و اقتدار لشکر اسلام را به رخ دشمنان بکشد و روحیه آنها را تضعیف و دل مؤمنان را قوی‌تر و قرص تر کند.

امام جمعه دشتی بیان کرد: سپاه اسلام باید با صلابت باشد، برای این هدف هر چه لازم باشد اعم از بودجه، ابزار و سلاح‌های پیشرفته و آموزش‌های پیشرفته و تخصّصی. باید تدارک شود.

وی با اشاره به یکشنبه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه یک شجره طیبه است و این روزها بیشتر از قبل معنای این کلام گهربار امام راحل را می‌دانیم که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

زاهددوست خاطرنشان کرد: روز یکشنبه گذشته شاهد عملیات غرور آفرین و عزت بخش وعده صادق توسط غیور مردان سپاه و نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه رژیم منحوس و پلید صهیونیستی بودیم.

وی ادامه داد: همه دنیا این عملیات را بزرگترین عملیات پهپادی جهان دانستند اما ابعاد عظمت آن فراتر از این تعابیر است. جمهوری اسلامی با پرتاب همزمان ۱۷۰ پهباد و ۱۲۰ موشک بالستیک توانمندی عظیم موشکی خود را به رُخ جهان کشید که این توانی بالاتر از توان خیلی کشورهای قدرتمند و مدعی دنیا است.

امام جمعه دشتی افزود: حدود ۱۰ کشور تمام تجهیزات پدافندی خود را برای رهگیری پرتابه‌های ایران بکار گرفتند اما ناکام ماندند در حالی که ایران از چند روز قبل رسماً اعلام کرده بود که بخش کوچکی از قدرت آتش خود را رو می‌کند.

وی با بیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و حامیانش فرو ریخت گفت: پدافند چند لایه رژیم غاصب و تجهیزات اعزام شده آمریکا، فرانسه و انگلیس و چند کشور خائن منطقه عملاً تسلیم تکنولوژی ایران شد.

زاهددوست بیان کرد: در این عملیات جمهوری اسلامی ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شده ما می‌توانیم اگر غلطی از شما سر بزند، از ایران مستقیم می زنیم و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امام جمعه دشتی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه اضافه کرد: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند همکاری و هم افزایی همه مسئولین در این مساله است.

وی ادامه داد: توجه به مساله عفاف و حجاب در واقع به معنای توجه به امنیت کانون خانواده است که امروز دغدغه مهم خانواده‌ها است. حجاب و عفاف یک مساله شخصی نیست، بی حجابی و بی حیایی دنیا و آخرت همه را ویران می‌کند.

زاهددوست تاکید کرد: حجاب یک خط مقدم محسوب می‌شود و دشمنان و فتنه‌گران داخلی برای براندازی داخلی از حجاب شروع کرده اند هرچند در این مسئله متوقف نمی‌شوند.

کد خبر 6082630

دیگر خبرها

  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده