Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی هفتاد و پنجمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

 در این مراسم طرح های گاز و پتروشیمی وزارت نفت در استان های خراسان جنوبی، لرستان، کرمان، فارس و خوزستان افتتاح شد.

27215

کد خبر 1528757.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قبادی شامگاه شنبه در مراسم محفل انس با قرآن کریم سنندج که با حضور قاریان برجسته بین اللملی و استانی و با حضور کلیه کارکنان صنعت آب و برق کردستان شد، مردم کردستان مردمانی نجیب، خوب و باصفا و کردستان سرزمین صفا و جوانمردی است.

وی افزود: این محفل انس با قرآن پنجاهمین محفل قرآنی وزارت نیرو به شکرانه پیروزی عملیات وعده صادق بود که با حضور مردم و قاریان برجسته استانی و کشوری در کردستان و مسجد ویس القرنی سنندج برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به اینکه قرآنی‌شدن یعنی آشنایی و انس با خدا، بیان کرد: کسانی که با قرآن مأنوس شوند، راهی کهکشان پر معرفت الهی خواهند شد و مسافران این کهکشان تا اوج معنویت عروج خواهند کرد و در طول این سفر چه رازها که می‌گشایند، چه جایگاه‌ها که پیدا می‌کنند و چه معرفت‌های که دست می‌یابند.

وی افزود: خوشا به حال مسافران این کهکشان و برای حرکت و آغاز سفر در این کهکشان باید از گنجینه معرفت قرآنی بهره‌مند شویم و آموزه‌های خود را به قرآن رونق ببخشیم.

آرش آریانژاد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان در ادامه این مراسم به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آب و برق در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تأمین زیرساخت آب و برق در استان کردستان یکی از کارها و اقدامات شایسته نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات تخصیص داده شده به استان کردستان در طول دو سال و نیم گذشته در حوزه اتمام زیرساخت‌های آب و برق است، افزود: اعتبارات بیشتر در بخش تأسیسات آب و توزیع برق، امور انتقال و.. تخصیص می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های استان از جمله اولویت‌های وزارت نیرو در کردستان است.

وی افزود: اتمام این پروژه‌ها تبدیل به یک مطالبه به حق مردم کردستان شده بود که تحقق این مطالبه مردمی و چشاندن حلاوت و شیرینی این طرح‌ها به کام مردم از اقدامات دولت در طول این دو سال و نیم گذشته بوده است.

آریانژاد به حوزه فعالیت‌های اجتماعی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین، حضور گسترده در راهپیمایی‌ها، پشتیبانی از کاروان راهیان نور، برگزاری محافل قرآنی در پاسخ به هتک حرمت به قرآن کریم، برگزاری افطاری با حضور اقشار آسیب‌پذیر از اقدامات خوب و مؤثر حوزه فرهنگی و اجتماعی صنعت آب و برق در استان بوده است.

محفل انس با قرآن با حضور جمعی از مسؤولان استان کردستان و به‌مناسبت پیروزی عملیات «وعده صادق» در مسجد حضرت ویس القرنی شهرک بهاران سنندج برگزار شد.

این محفل نورانی به صورت زنده از شبکه‌های قرآن و کردستان پخش شد.

کد خبر 6084066

دیگر خبرها

  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی