Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عرب پور گفت: گروه ها، تشکل ها و مردم می توانند رییس جمهوری منتخب را در انتخاب وزرا مشورت بدهند اما ما ترجیح می دهیم سهم خواهی نشود زیرا این کمکی به دولت نمی کند اما در انتخاب وزرا اگر با صاحبنظران مشورت شود، موفق تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور، پنجشنبه(۳ تیر) در نشست خبری با اشاره به حماسه ملت ایران در ۲۸ خرداد گفت: خداوند به ملت توفیق داد در ادامه مقاومت ها و صبوری های خود باز در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلابی استان کرمان افزود: علیرغم اینکه دشمن می خواست این انتخابات سرد و بی رونق برگزار شود انا در کمال سلامت و امنیت به خوبی برگزار شد و حضوز قریب به ۴۹ درصدی با توجه به هجمه دشمن برای عدم حضور آمار خوبی است.



وی ادامه داد: ما خداوند را از این حیث شاکر هستیم و از مردم هم تشکر می کنیم که موقعیت های حساس را درک می کنند و به ندای رهبری لبیک گفته و از خون شهدا حمایت می کنند.



حجت الاسلام عرب پور ضمن قدردانی از دست اندرکاران انتخابات، مسئولین ستادهای مردمی و‌...با تشکر ویژه از رسانه ها که در شور و حضور مردم نقش موثری داشتند؛ اظهار کرد: رسانه های استان در این انتخابات خوب درخشیدند و مردم برای تحول و تغییر در آنچه باعث دلخوری آنها بود، رای بالایی به آیت الله رییسی دادند.



وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری است و از نرخ مشارکت بالای ۶۰ درصدی مردم استان؛  ۸۴ درصد آنان به آیت ییسی رای دادند؛ افزود: این نشان از وفاداری مردم به انقلاب و لیاقت و منش مردم و عمل به وصیت شهید سلیمانی است.


 
رئیس شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلابی استان کرمان تصریح کرد: مردم نشان دادند در خط شهدا حرکت کردند و به میزان حضور، انتطار دارند رییس جمهوری منتخب و مدیران او، استان را با توجه ویژه ببینند و برای مشکلات استان چاره اندیشی شود.



وی ادامه داد: انتظار این است اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم در برنامه های اولویت دار دولت منتخب قرار بگیرد گرچه مشکلات در حدی است که نمی شود قول رفع زودهنگام مشکلات را داد اما می توان در موقع مناسب و با کار جهادی کار را پیش برد.

 



حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه نیروهای جبهه انقلاب خود را حامی و پشتیبان نظام و رهبری می دانند و در انتخابات به همین شکل به میدان آمدند؛ اظهار کرد: توقعی جز اینکه منتخب مردم و دولت او همّ و غم خود را برای ملت بگذارند؛ نیست و نیروهای انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب بدون توقع آماده همکاری هستند و سهم خواهی نخواهند داشت و سعی می کند حلقه وصل مردم و رییس جمهوری باشد.



وی با بیان اینکه رییس جمهوری منتخب اعلام کرد دولت من بر اساس شایسته سالاری است؛ خاطرنشان کرد: این یک سخن بسیار مهمی است که هر کس در ستادهای مردمی و انتخابات شرکت کرده نباید متوقع باشد و اگر بخواهیم دولت موفق شود اولین قدم این است کسی سهم خواهی نداشته باشد و وزرا بر اساس ارزیابی ها انتخاب شوند و مدیران خود را خودشان انتخاب و با مدیران لایق کار کنند و پاسخگو باشند زیرا اگر مدیری بر وزیر تحمیل شود، او به راحتی می تواند بگوید او انتخاب من نبوده است‌.



رئیس شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلابی استان کرمان افزود: اما گروه ها و تشکل ها و مردم می توانند رییس جمهوری را در انتخاب وزرا مشورت بدهند اما ما ترجیح می دهیم سهم خواهی نشود زیرا این کمکی به دولت نمی کند اما در انتخاب وزرا اگر با صاحبنظران مشورت شود، موفق تر است.

 


وی با تاکید بر اینکه نباید از دولت منتخب مطالبات نابجا داشت؛ در خصوص انتخابات شوراها هم گفت: امید است با همدلی و وحدت و پرهیز از کارهای مقطعی و با برنامه ریزی دراز مدت بتوانند خدمات ارزشمندی برای مردم در شهرها و روستاها داشته باشند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله رییسی حجت الاسلام عرب پور نشست خبری نیروهای انقلاب انتخاب وزرا رییس جمهوری حجت الاسلام سهم خواهی عرب پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره‌مندی بیش از پیش از ظرفیت‌های بورس خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اظهار کرد: در مدیریت قبلی مجموعه شهرآفتاب به طور کامل تعطیل بود اما با توافقی که با وزارت صنایع انجام  شد، مقرر شد که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شوند.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته 40 نمایشگاه در شهرآفتاب برگزار شد، تصریح کرد: علاوه بر این، روند تاسیس مرکز تجارت جهانی در  نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب فراهم شده است. همچنین در گام بعدی 600 هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد. افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران  با بیان اینکه در رابطه با بورسی کردن  فروشگاه‌های شهروند گام‌هایی برداشته شده است، افزود: البته بورسی کردن  شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع  هستیم.

فروزنده با تاکید بر اینکه نه‌تنها در موضوع شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: در حال حاضر حدود 3500 میلیارد خریدهای ما  از طریق بورس کالا انجام  می‌شود.

وی در ادامه  با اشاره به  ثبت نظر یک میلیون و 300  نفر از شهروندان در طرح بزرگ "من شهردارم"  با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری، خاطر نشان کرد: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است و هم اکنون 85 درصد از پروژه‌های مربوط به سال گذشته این طرح، عملیاتی شده و 15 درصد نیز در دست اقدام است.

اختصاص بیش از 7 هزار میلیارد تومانی در طرح "من شهردارم 2"

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بیان کرد: مردم باید نظر بدهند و پروژه‌های اولولیت‌دار را مشخص کنند. ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم  نیز هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید