Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، منصور غلامی در پیامی ضمن ابراز همدردی، درگذشت مرحومه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مرحومه مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا را به خانواده این دو خبرنگار جوان، اصحاب رسانه و همکاران آنها در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت گفت.

در پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه که منجر به از دست دادن دو نفر از خبرنگاران عزیز و پرتلاش خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا و همچنین مجروح و مصدوم شدن جمع دیگری از خبرنگاران شد، موجب تاسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامی بیان کرد: اینجانب ضمن همدردی با خانواده‌های محترم جوانان از دست‌رفته، مرحومه ریحانه یاسینی  و مرحومه مهشاد کریمی این ضایعه دردناک را به خانواده‌های محترم این دو عزیز و به اصحاب شریف رسانه، خصوصا همکاران محترمشان در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت می‌گویم.

ویر علوم در این پیام از درگاه خداوند متعال برای زنده‌یادان، علو درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزیزان‌شان، صبر و شکیبایی مسالت کرد و برای دیگر خبرنگاران عزیز صدمه‌دیده در این سانحه نیز سلامتی و بهبودی آرزو کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ایرنا و ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: از زمان شروع طرح نوروزی ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی سطح استان مصدوم شده اند.

فرزین رضازاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از زمان شروع طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین تعداد ۲۰۳۲۰ تماس در مرکز پیام اورژانس استان ثبت  شده است که در حدود ۵ هزار تماس منجر به انجام عملیات شده است.

وی افزود: از این تعداد در حدود ۷۵۹ مورد عملیات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که منجر به مصدومیت ۷۸۵ نفر از هموطنان شده است.

دبیر طرح سلامت نوروزی استان تصریح کرد: در حوادث ترافیکی طرح نوروزی امسال حدود ۶۸۱ مصدوم به مراکز درمانی سطح استان منتقل و مابقی بصورت سرپایی درمان شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته پیش رو تعطیلات سیزده بدر و سپس عید فطر آغاز می‌شود از مسافران نوروزی درخواست می‌شود حتما نکات ایمنی حین رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس آذربایجان غربی با ۱۱۰ پایگاه اورژانس زمینی، هوایی، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس از آغاز طرح نوروزی در حالت آماده باش است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • مصدومیت ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم